DAREŽLJIVI SLUGA

Nedavno sam otišao Gospodinu u molitvi vrlo potišten, opterećen mnogim brigama. Počeo sam pred njim iznositi svoj slučaj:

"O, Gospodine, nikada u životu nisam bio tako umoran. Jedva mogu dalje!" Zatim sam počeo plakati. Bio sam tako iscrpljen da su suze doslovce briznule iz mene. Dok sam ležao plačući, mislio sam: "Moje će suze sigurno ganuti srce Gospodnje!"

Duh Sveti došao je k meni i poslužio mi, ali ne na način na koji sam ja mislio! Ja sam htio sućut, ohrabrenje, razumijevanje. On mi je sve to dao, ali na daleko drukčiji način od očekivanoga!

Gospodin me nježno uputio da idem do 2 Korinćanima 9,6-11 i rekao mi da se sve što mi je potrebno nalazi u tom odlomku:

"Ovo velim: tko škrto sije, škrto će i žeti; tko obilato sije, obilato će i žeti! Neka svatko dadne kako je srcem odlučio, a ne a žalošću i na silu, jer Bog voli vesela darivaoca. A Bog može tako obilato izliti na vas svaku vrstu milost, da mognete imati uvijek i u svemu sasvim dovoljno svega i još imati viška za koje mu drago dobro djelo, kao što stoji pisano:

'Razdijeli, dade siromasima; njegova dobrotvornost ostaje zauvijek.' Onaj koji daje sijaču sjeme, dat će i kruh za hranu. On će umnožiti vaše sjeme i učinit će da uzrastu plodovi vaše pravednosti; tako ćete postati bogati u svemu za svaku darežljivost koja je takva da po nama daje zahvalu Bogu."

Čitao sam ovaj odlomak i čitao, ali ništa nisam primio. Na kraju sam zatvorio Bibliju i molio: "Gospodine, zbunjen sam. Ne vidim ovdje ništa da mi pomogne ili da me ohrabri."

Na kraju je Duh snažno progovorio, ali s ljubavlju, mojem nutarnjem čovjeku: "Davide, ovo je sve upravo u vezi s onim kroz što prolaziš. U posljednje si mi vrijeme služio bez darežljiva, vesela duha! Gdje su radost i sreća u tvojoj službi za mene? Moja Riječ ne govori samo o davanju novca ili o pomoći siromašnima. Ona govori i o službi meni i moje tijelu!

Pozvao sam te u grad New York i nisam te poslao bez pomoći ili bez sredstava. Sve što ti je potrebno na raspolaganju ti je – snaga, odmor, sila, sposobnost, radost i veselje. Nema razloga da radiš sa žalošću, preopterećen. Imaš pristup do sve snage i radosti!"