BOG JE VRLO STRPLJIV

Duboko sam blagoslovljen Božjom porukom svome narodu u Psalmu 37. Preporučujem da pročitate ovaj psalam prije nego dan završi. To je jedan od najbogatijih odlomaka u Riječi Božjoj koji vrlo ohrabruje. Bez obzira kroz što prolazite, bez obzira kako je teška vaša situacija, ovaj psalam će vam biti izvor velike snage i ohrabrenja.
Psalam 37,7 je posebno zanimljiv meni u svjetlu onoga što se događa u homoseksualnoj zajednici. Države izglasavaju zakone koji otvaraju put za homoseksualne brakove i stotine se homoseksualaca vjenčava. Bio sam tako duboko ožalošćen nad tim bezakonjem i ismijavanjem iz pravoga, od Boga određenog braka, da sam zavapio: "O, Gospodine, oni potkradaju našu naciju. Izruguju se iz tvoje svete Riječi. Amerika je sad u grijehu koji čak nije bio poznat u Sodomi i Gomori. Ne postoji biblijski dokaz da su se homoseksualci vjenčavali u onih pokvarenim društvima."
A onda sam pročitao Psalam 37,7: "Ne žesti se na onog koji ima sreće, na čovjeka koji spletke kuje." Drugim riječima: "Neka to ne utječe na tvoj duh. Ne žesti se u vezi s tim. Bog čuje duboko unutarnje jecanje svoga naroda i vrlo je strpljiv."
Neka nijedan vršitelj zla ni na trenutak ne misli da će Bog pregledati tu bezočnu neposlušnost i ismijavanje njegove Riječi. Kroz čitavu Bibliju vidimo da je Gospodin slao sud kad je bezakonje palo na društvo.
Molite za našu naciju usred tih vremena. Bog čuje molitve svoga naroda!