BOG NIJE ZAVRŠIO

Dragi sveti, pitam vas postoji li ikakvo žaljenje u vašem životu? Muči li vas neko neispunjeno očekivanje? Je li vas u Kristu nešto pokolebalo? Jeste li ga prizivali u pomoć, ali nije došao na vrijeme? Molite li za nespašeno dijete, ali bez ikakvih vidljivih rezultata? Osjećate li se kao u zatvoru u svom teškom braku ili na poslu, a ipak se ništa ne mijenja usprkos tome što godinama molite? Čini li vam se kao da vaše molbe padaju na gluhe uši?

Upravo sada sotona želi da budete nestrpljivi. On vas želi učiniti nestrpljivim u vezi s Božjim obećanjima u odnosu na vaš život, obitelj, budućnost, službu. On se trudi uvjeriti vas da je Bog prespor, da je zanemario vaše molbe, da vas je zaboravio. Neprijatelj vas želi dovesti do točke kad ćete biti spremni ostaviti svako pouzdanje u Gospodina.

To je upravo mjesto kamo je sotona odveo Ivana Krstitelja. Međutim, u trenutku svoje neprilike Ivan je učinio pravu stvar: svoju sumnju odnio je ravno Isusu, koji je odmah znao da Ivan poziva u pomoć. Isus je toliko ljubio toga čovjeka da mu je dao točno što mu je bilo potrebno. Kao rezultat toga, vjerujem da Ivan više nikada nije pokazao nestrpljenje. Kad je stajao pred krvnikom, uvjeren sam da su mu posljednje riječi bile: "Isus je Krist, Janje Božje. A ja sam Ivan, glas koji je vikao u pustinji. Božjom milošću i snagom, ja sam njegov put izravnao."

Ljubljeni, Bog na jednaki način čini djelo u vama i završiti će to savršeno djelo u vašoj duši. Vaš je posao da jednostavno ustrajete u vjeri. Zatim, kad istrajete, bit ćete u stanju reći: "Krist je uskrsnuo i sad je na tronu. Ja sam njegov ljubljeni i nemam nikakvih žaljenja. On je ispunio sva moja očekivanja."

"Ne brinite se tjeskobno ni za što, već u svemu iznesite svoje potrebe Bogu prošnjom i molitvom, sve u zahvalnosti" (Fil 4,6).