VJERAN VODIČ by Gary Wilkerson

"Tko ulazi na vrata, on je pastir ovaca … ovce slušaju glas njegov. On ovce svoje zove imenom te ih izvodi van" (Iv 10,2-3).

Svi mi trebamo vodstvo za odluke u životu. Međutim, u kaotičnom svijetu kakav je naš, uvijek nije jednostavno i lako dobiti dobro vodstvo. Isus kaže da je za kršćane drukčije. U gornjem odlomku jasno govori da njegovi sljedbenici – "njegove vlastite ovce" – poznaju njegov glas i "dolaze k njemu". Ovo je slika o dobrom pastiru koji svojim ovcama daje sav nadzor i skrb koji su im potrebni.

Je li to dovoljno za teške odluke koje svi moramo donositi? Svatko od nas mora donijeti neke ozbiljne odluke: "Koga da oženim? Kamo ću na dopust? Koja je svrha moga života?" Ove odluke mogu biti pune napetosti, posebno ako žalimo zbog jadnih odluka koje smo donijeli u prošlosti. Bog je moj život neizmjerno blagoslovio, ali ne želim da moja djeca ili unuci čine iste pogreške koje sam ja činio. Poput svakog roditelja, želim biti u stanju dati im najbolje moguće vodstvo.

Dobra vijest je da imamo pastira koji nam je vjeran vodič u svemu, bez obzira kako su nesavršene naše odluke. On ima vlast voditi nas u nevjerojatno blagoslovljen život, bez obzira na naše pogreške. On kaže da je njegov naum za vodstvo u našem životu ovo: "Ja sam došao da ovce imaju život i da ga imaju u izobilju" (Iv 10,10).

Svi znamo da je važno slijediti kvalitetnog vodiča. Sjetite se velikih životnih odluka koje ste donijeli: Tko su bili oni koji su vas vodili? Koje je bilo njihovo iskustvo? Koju su vještinu i znanje koristili kako bi vas naveli da dospijete onamo kamo ste željeli?

Neki vodiči u životu imaju znanje kako da nas provedu kroz neke uznemirujuće dileme. Ali imaju li oni i znanje da nas dovedu do obilnog života koji obećava Isus? Kao naš Gospodin, Isus nam želi dati više od samog vodstva – on oblikuje naš odnos. On želi da znamo više nego samo kada i kamo poći. On želi da imamo bogat blagoslov osobno ga poznajući u svakom području života. Dakle, dok marljivo tražimo priručnik uputa, on vrlo jednostavno kaže: "Slijedi mene."