PROMIJENJENI MILOŠĆU by Gary Wilkerson

Kroz čitavu Isusovu službu, ljudi koje je susretao postavljali su mu dvije vrste pitanja, pitanja koja su otkrivala sve o srcu onih koji su ih postavljali. Prva vrsta pitanja bila je optužujuća. S vremena na vrijeme vjerske bi vođe pitale Krista: "Zašto jedeš i piješ s grešnicima? Kako bi mogao biti poslan od Boga s takvom reputacijom?"

Druga vrsta pitanja dolazila je od ljudi koji su mu donosili probleme života: "Hoćeš li izliječiti moju bolesnu kćer? Hoćeš li osloboditi mojeg sina kojega demoni bacaju u vatru? Hoćeš li iscijeliti moje krvarenje koje me muči čitav život? Isuse, hoćeš li mi pomoći?"

Vidite li razliku između ove dvije vrste pitanja? Obje vrste traže odgovor o naravi Božjoj. Prva pita: "Zaslužuju li grešnici ljubav Božju?" dok druga pita: "Želi li mi Bog pomoći?"

Isus je na obje vrste pitanja odgovorio svojim djelima. Prvo, promijenio je izopćenike, dovodeći ih iz najudaljenijih margina društva do samog središta ljubavi Božje. Rekao im je: "Sad ste na središnjoj pozornici. Nalazite se u samom srcu kraljevstva moga Oca." Drugo, Krist je otkrio da optužitelji nisu bili u središtu kraljevstva Božjeg. Rekao im je vrlo jasno: "Vi nemate dijela u kraljevstvu mog Oca."

Želite li neku važnu, značajnu ulogu u Božjem kraljevstvu? Onda budite voljni odbaciti svoje kamenje i podići križ njegove milosti. Svaki put kad radite kao Isus, šireći milost onima marginaliziranima od grijeha, sudjelujete u velikoj promjeni. Vi ćete biti promijenjeni svojim djelima, optuženi će biti promijenjeni i oni koji optužuju bit će promijenjeni. U isto vrijeme, pasivni vjernici bit će probuđeni očitovanjem Božje milosti.

O, da svi postanemo njegova vojska milosti – privlačeći u njegovo kraljevstvo i ovisnike i one koji žive čisto, ožalošćene i bezbrižne, siromašne i bogate, osamljene i one koji su puni života. Neka svaka duša bude ljubljena i neka svaka pripadne Isusu i da svi budemo promijenjeni nevjerojatnom milošću našega Spasitelja.