ZARUČNICA KRISTOVA

Što bi mladić mislio o svojoj zaručnici da ga pozove u svoju kuću, posjedne u dnevnoj sobi i zatim ode svojim putem? Dok on čeka, ona radi u kuhinji, briše prašinu s namještaja, pere pod – i ne kaže mu nijednu riječ!

Isus podnosi istu bol koju bi podnosio i svaki muškarac ako bi ga njegova ljubljena neprestano veličala i iznova i iznova mu govori: "Volim te", ali mu pokazivala malo ili nimalo pažnje!

Njegova draga može tvrditi: "Pa sad, uvijek mi je u mislima." Čuo sam ljude reći to isto za Isusa: "U mislima mi je cijeli dan, u svemu što radim." Ali možete ga u svom umu imati čitav dan, a ipak ga zanemarivati! Kad zaručnica tako čini, njezina takozvana ljubav je laž! Ona može svom zaručniku govoriti da ga doista voli, ali njezina djela govore da nije tako.

Gospodin pita: Zaboravlja li djevica svoj nakit, il nevjesta pojas svoj? A narod moj mene zaboravi, bezbroj je tomu već dana" (Jer 2,32). I David je rekao da je Izrael zaboravio Gospodina: "Zaboraviše Boga, koji ih izbavi u Egiptu znamenja čineći" (Ps 106,21).

Gospodin je spomenuo svoju bol u Pismu da je čitav svijet vidi! Otvoreno je rekao: "Moj narod me danima zanemaruje!" Zašto bi Gospodin govorio svijetu o tom zanemarivanju? Ne bi li se o različitostima onih koji se vole trebalo šutjeti? Ne, on želi da zna koliko je povrijeđen! On to govori čitavom svijetu jer mu je srce slomljeno našim ponašanjem!

Zamislite da ste zaručena mlada žena koja sa svojim budućim mužem odlazi u crkvu. Hvatate ga za ruku i svima govorite: "Vjenčat ćemo se. Volim ga. On je jednostavno divan!" Ali čim izađete kroz vrata, zašutite i ne kažete mu više ni riječi! Što bi on trebao misliti?

Ja ne bih htio zaručnicu koja veliča moje odlike, govori u javnosti lijepe stvari o meni, govori kako sam dragocjen, a kasnije je hladna i izbjegava provoditi vrijeme sa mnom. To nije prava ljubav!

Ljubljeni, ako svakoga dana ne provodite kvalitetno vrijeme s Isusom, ako ne provodite vrijeme s njim u molitvi ili tražeći njegovu Riječ, ne ljubite ga i lomite njegovo srce!