SILNA BOŽJA VOJSKA

Nešto vrlo snažno i strahovito događa se danas u svijetu – nešto izvan mogućnosti ljudskog shvaćanja – nešto što će utjecati na čitav svijet u ovim posljednjim danima.

Bog priprema malu, ali silnu vojsku kršćana, najodaniju vojsku na licu zemlje. Gospodin će izaći pred njih da im zapovijeda da čine junačka djela; on će zatvoriti ovaj vijek s čistim, odanim, neustrašivim ostatkom.

Čitav svoj život slušao sam priče o našim pobožnim praočevima koji su mrzili grijeh. Ti muškarci i žene poznavali su glas Božji i provodili su sate, čak dane, u postu i molitvi. Molili su bez prestanka te su imali silu i sposobnost da se uspješno odupiru nemoralu u svoje vrijeme.

Ti praočevi odavno su već preminuli. Ali Bog je u procesu podizanja druge vojske i ovaj put njegovi ratnici neće biti samo stari, sijedi sionski očevi i majke, ova nova vojska bit će sačinjena i od novih, i od iskusnih vjernika; i od mladih, i od starih; od običnih kršćana koji se drže Boga! Pojavit će se čitavo jedno novo područje službe.

Denominacijski se crkveni sustav pokazuje da je u smrtnim mukama. Gotovo da uopće nema utjecaja u sekularnom svijetu niti silnu snagu u Kristu. Neki me optužuju da sam "tvrd" u vezi s pastorima. Ali u dodiru sam s mnogima pobožnim pastorima koji kao i ja tuguju nad današnjim otpadništvom u službi. Postoji sveti ostatak pobožnih pastora u zemlji i zahvalan sam Bogu za svakoga pojedinog od njih. Međutim, još uvijek postoji činjenica da sve više i više propovjednika silazi putem kompromisa.

Biblija upozorava da se ne smijemo bojati! Bog ima plan i on se očituje. On je jasno iznesen u Pismu, uglavnom u prva četiri poglavlja Prve Samuelove knjige.

Prorok Samuel slika je Božjeg ostatka posljednjih dana. Gospodin ga je izabrao usred najgorih vremena i sakrio da ga podučava dok ne dođe vrijeme da iznese svoju novu stvar. Samuelu je rekao: "Evo, učinit ću nešto u Izraelu da će oba uha zujati svakome koji čuje" (1 Sam 3,11). Što je to bilo što je tako zapanjilo i prenerazilo sve koji su čuli? Sud Božji na otpali vjerski sustav te podizanje, podučavanje i pomazivanje novog, svetog ostatka!

Ono što je Bog učinio u Samuelovo vrijeme, on čini u svakoj generaciji. U svakoj je generaciji bio ostatak, narod po Božjem vlastitom srcu koji je molio.