RIJEŠENO JE NA KRIŽU

Jednom za svagda moramo razumjeti što je Krist za nas učinio na križu. On je zauvijek oduzeo onu stvar koja je sablažnjavala Božje svete oči tako da uvijek imamo pravo na njegovu nazočnost. Prihvaćeni smo u očima Božjim i u njegovu srcu ne postoji nijedna jedina stvar protiv nas.

Ni koraka nemojte ići dalje dok ne naučite dostatnost Kristove krvi – da vam je potpuno oprošteno! Križ nas je u očima Božjim očistio. Mi to možemo zaboraviti, ali Bog nikada. Zastor se razderao da bi nam se dopustio ulazak i Bog je rekao: "Prihvaćen si! Hrabro dođi do moga prijestolja jer sad si moj u Ljubljenome."

Ako je Bog zadovoljan, zašto ne bismo bili i mi? To je jedna od stvari koja se mora riješiti. Postoji li išta što je između vas i vašega Oca u nebu? Možda ćete reći: "Moje me srce osuđuje! Rekao sam i učinio stvari koje su ožalostile Duha. Osjećam se nedostojan i nebo mi se čini poput olova." Na sve to možete odgovoriti: "Ali Bog je veći od mog srca!"
Mrzite li svoj grijeh? Jeste li ga priznali? Vjerujete li da se po Isusu "navješćuje oproštenje grijeha" (Dj 13,38)?

Upravo tu mnogi kršćani podbace. Žive s nepotrebnim strahom i u ropstvu jer ne razumiju pobjedu križa. U očima Božjim su čisti jer je Bog potpuno zadovoljan Kristovom žrtvom za njih, ali to ne znaju. Ništa ne sprečava pristup k Bogu osim našega straha i nedostatka znanja. Kad je zastor bio razderan, Bog je izašao k vama i k meni. Mi ulazimo, on izlazi.

Kako nevjerojatno! Sablaznimo Boga, međutim, on je tako željan očistiti nas u svojim vlastitim očima da šalje svoju vlastitu žrtvu za naše grijehe. Grijeh je osuđen i sablazan uklonjena. Sad Bog može reći: "Grijeha se njihovih više neću nikako sjećati" (Heb 8,12). On sam uklonio je udaljenost između nas!

Bog nam ne želi uračunati grijeh. Umjesto toga, traži da se pomirimo s njim. On želi da živimo blagoslovljeni znajući da je pitanje grijeha zauvijek riješeno na križu.