"ČINI SA MNOM KAKO TI JE MILO!"

Martin Luther je na vrhuncu svih svojih kušnji svjedočio: "Gospodine, sad kad si mi sve oprostio, čini sa mnom kako ti je milo." Luther je bio uvjeren da Bog koji je mogao izbrisati sve njegove grijehe i spasiti mu dušu sigurno se može brinuti i za njegovo fizičko tijelo i materijalne potrebe.

U biti, Luther je govorio: "Zašto da se bojim onoga što mi može učiniti čovjek? Služim Bogu koji me može očistiti od moje grješnosti i donijeti mir mojoj duši. Nije važno ako se sve oko mene ruši. Ako je moj Bog u stanju spasiti me i sačuvati mi dušu za vječnost, zašto ne bi bio u stanju brinuti se za moje fizičko tijelo dok sam na ovoj zemlji?

O, Gospodine, sad kad mi je oprošteno i u stanju sam stajati pred tobom na Sudnji dan s neiskazanom radošću, čini sa mnom kako ti je milo."

Braćo, sestre, radujte se! Ovaj sadašnji život nije stvarnost. Naša stvarnost je vječni život u nazočnosti našega blagoslovljenog Gospodina.

Dakle, čuvajte vjeru! Stvari idu kraju, a mi idemo gore!