MILOST GOSPODNJA NIKADA NE PRESTAJE

Biblija nam govori da Gospodin nije pristran. A s obzirom da ne pokazuje pristranost i da se njegova obećanja nikada ne mijenjaju iz generacije u generaciju, možemo ga tražiti da nam pokaže istu milost koju je pokazivao svom narodu kroz povijest. Kralj Manaše sagriješio je gore od bilo kojega kralja prije njega, ali kad se pokajao, bio je obnovljen (vidi 2 Kr 21,10-18).


Gospodnja milost nikada ne prestaje. Njegovi presedanski primjeri milosti trebali bi svakome od nas donijeti sigurno uvjerenje da mu donesemo svoje vlastite zahtjeve. Dakle, dragi sveti, kad se bojite da ste možda prečesto griješili protiv Gospodnje milosti ... kad mislite da ste prešli crtu i da je Bog digao ruke od vas ... kad ste obeshrabreni, oboreni neuspjehom ili ponašanjem koje nije bilo slično Kristu ... kad se pitate je li vas Bog stavio u "ladicu" ili zadržava svoju ljubav od vas zbog vaših prošlih grijeha – ako stvarno imate raskajano srce, tad prihvatite ovu istinu: Bog se ne mijenja.


Uzmite Bog za Riječ. Zapišite svaku uspomenu koju imate o tome što je u proteklim godinama za vas učinio. A onda pođite k Pismu i pronađite primjere njegove "presedanske milosti" za njegov narod. Donesite taj popis pred Gospodina i podsjetite ga: "Bože, ne možeš zanijekati svoju vlastitu Riječ. Isti si jučer, danas i zauvijek."


Potičem vas, ne zanemarite to. Mi često jurimo u Božju nazočnost i revno i gorljivo iznosimo svoje zahtjeve. Ali klonemo za vrijeme molitve jer ne dolazimo do njegova prijestolja pripremljeni. Kad dolazimo Bogu, moramo imati čvrsto uporište. Prava smjelost ne započinje s emocijama; ona započinje kad smo potpuno uvjereni. Svoj slučaj moramo graditi unaprijed ne samo da ga predočimo Bogu, nego da učvrstimo vlastitu vjeru.


Danas mi imamo nešto o čemu su starozavjetni sveti mogli samo sanjati. To je Božji vlastiti Sin koji sjedi zdesna Ocu-Sucu. Poznajemo Sina jer nam je on našem posinjenjem brat po krvnom savezu. Kad god stojimo pred Sucem, u stanju smo pozvati se na našu krvnu vezu s njim i na njegove vlastite argumente: "Oče, nemam ti ništa drugo donijeti osim tvoje vlastite Riječi. Obećao si da ću u Kristu biti ispunjen, da ćeš me sačuvati od pada i da će Isus biti moj zagovornik. Obećao si da ćeš uslišati moje molbe i ispuniti sve moje potrebe. O, Gospodine, sada, u trenutku moje potrebe, budi mi milostiv. Amen."


Ja doista vjerujem da je Bog divno blagoslovljen kad se približavamo njegovu prijestolju s takvom smjelošću pozivajući se na njegovu vlastitu Riječ. To je kao da nam kaže: "Konačno si shvatio. I blagoslovio me!"