NISMO SAMI

Krist je rekao svojim učenicima: "Neću vas ostaviti siročad" (Iv 14,18). Grčka riječ za siročad ovdje znači neutješen, ucviljen, bez oca.

Povremeno se možete osjećati kao što su se učenici kasnije osjećali – da ste potpuno sami i da Bog ne radi za vas. Ne vidite dokaz njegove brige, a sotona vam laže da vas je Duh Božji na neko vrijeme napustio.

Jedno nevjerojatno čudo koje ne možete zaboraviti je Isusovo obećanje svim svojim sljedbenicima: "Neću te ostaviti kao siroče. Otkupio sam te i ti si moj!"
Bez obzira kroz što prolazite, vaš nebeski Otac nikada nijednom nije odustao od vas i nikada neće. Poslušajte njegovo vječno obećanje koje se ne može prekršiti:

"Sion reče: 'Jahve me ostavi, Gospod me zaboravi.' Može li žena zaboravit svoje dojenče, ne imat sućuti za čedo utrobe svoje? Pa kad bi koja i zaboravila, tebe ja zaboraviti neću. Gle, u dlanove sam te svoje urezao, zidovi tvoji svagda su mi pred očima" (Iz 49,14-16).

Ovaj nam odlomak govori: "Tvoja potreba za zaštitom uvijek je pred mojim očima. Ne postoji trenutak kad ne bih vodio brigu da držim svoje nadnaravne zidove zaštite oko tebe. Moja zaštitna ograda uvijek je tamo!"

Poznavao sam neke majke – uključujući žene pastora – koje su napustile svoju djecu. Jedan pastor nam je pisao: "Bio sam u braku dvadeset pet godina, ali moja me žena nedavno ostavila zbog nekog čovjeka kojega je upoznala preko Interneta. Jednostavno je napustila djecu i mene. Još je uvijek volim i želim da se vrati kući, ali ona ne želi. Strašno sam povrijeđen, tako da ne mogu spavati. Ne znam kako ću to preživjeti."

Bog odgovara tom čovjeku: "Čak te i tvoja ljubljena žena može ostaviti, ali ja nikada neću. Moji zidovi oko tebe uvijek će biti sigurni!"

On nas neće ostaviti siročad!