BESKRAJNO MNOGO

Apostol Pavao vapio je Bogu: "Gospodine, molim te izbavi me od ovog trna u tijelu!" Ali Gospodin mu je odgovorio: "Dosta ti je moja milost" (2 Kor 12,9). Rekao je svome sluzi: "Pavle, morat ćeš živjet s tim trnom. Ali usred tvoje boli, dat ću ti svu milost koja ti je potrebna. Imam je za tebe beskrajno mnogo!"

Gospodin želi da znamo kako je njegova milost jača od svakog izbavljenja koje bi mogao donijeti u naše prilike. Zašto? Njegova milost sadrži puninu otkrivenja o tome tko je on! Jednostavno rečeno, Božja milost je Isus Krist potpuno otkriven – u svoj svojoj svetosti, a ipak nježna, milosrdna srca.
Naš nebeski otac vidi svaki djelić našeg trpljenja i daje nam ova divna obećanja:
  • "Od Jahve dolazi spas pravednicima, on im je zaklon u vrijeme nevolje" (Ps 37,39). 
  • "On sam je rekao: 'Sigurno te neću ostaviti; nipošto te neću zapustiti!' Tako s pouzdanjem možemo reći: 'Gospodin je pomoćnik moj; neću se bojati. Što mi može učiniti čovjek?" (Heb 13,5-6). 
  • "Ne boj se, jer ja sam s tobom; ne obaziri se plaho, jer ja sam Bog tvoj. Ja te krijepim i pomažem ti, podupirem te pobjedničkom desnicom" (Iz 41,10). 
  • "Gle, postidjet će se i smesti svi koji su na tebe bjesnjeli, bit će uništeni i propast će oni što se s tobom parbiše! Tražit ćeš svoje protivnike, ali ih nećeš naći. Bit će uništeni, svedeni na ništa oni koji protiv tebe vojuju" (Iz 41,11-12). 
  • "Jer ja, Jahve, Bog tvoj, krijepim desnicu tvoju i kažem ti: Ne boj se, ja ti pomažem … Ubogi i bijedni vodu traže, a nje nema! Jezik im se osuši od žeđi. Ja, Jahve, njih ću uslišiti, ja, Bog Izraelov, ostavit ih neću" (Iz 41,13.17). 
Iz svake situacije, krize ili nesreće možete izaći – sve po milosti Isusa Krista. Što god dođe na vaš put, on ima i više nego dovoljno milosti i utjehe Duha Svetog za vas!