KRIST VLADA

Ljudi često kontaktiraju našu službu i kažu: "Nemam s kime razgovarati, nikoga s kime bih podijelio svoje breme, nikoga tko bi imao vremena čuti moj vapaj. Potreban mi je netko kome mogu izliti svoje srce."

 

Kralj David bio je neprestano okružen ljudima. Bio je oženjen i imao je mnoge pratioce uz sebe. Međutim, i od njega čujemo isti vapaj: "Kome ću poći?" U našoj je prirodi da želimo drugo ljudsko biće – s licem, očima, ušima – da nas sasluša i savjetuje.

 

Kad je Job bio svladan svojim kušnjama, s bolom je vapio: "O kad bi kog bilo da mene sasluša" (Job 31,35)? Izgovorio je ovaj vapaj dok je sjedio pred svojim takozvanim prijateljima. Ti prijatelji nisu imali sućuti za njegove nevolje; zapravo, bili su poslanici očaja.

 

Job se obraćao jedino Gospodinu: "Odsad na nebu imam ja svjedoka, u visini gore moj stoji branitelj ... ispred (Boga) suze se moje liju" (Job 16,19-20).

 

David je poticao narod Božji da čini isto: "U nj se, narode, uzdaj u svako doba; pred njim srca izlijevajte: Bog je naše utočište" (Ps 62,9).

 

Na kraju krajeva, trpljenje dolazi svima i upravo sada mnogi su sveti pritisnuti nevoljama. Njihove situacije pretvorile su njihovu radost u osjećaj bespomoćnosti i beskorisnosti. Mnogi u svojoj boli pitaju: "Zašto mi se to događa? Je li Bog srdit na mene? Što sam krivo učinio? Zašto ne odgovara na moje molitve?"

 

U svom srcu vjerujem da vam je ova riječ poziv od Duha Svetoga da nađete tajno mjesto gdje ćete često moći izlijevati svoju dušu Gospodinu. David je "izlijevao svoju tužaljku", a tako možete i vi. Isusu možete iznijeti sve svoje nevolje, sadašnje kušnje, financijske probleme, zdravstvene probleme te mu reći koliko ste sa svime time svladani i obeshrabreni. On će vas s ljubavlju i suosjećanjem saslušati i neće prezreti vaš vapaj.

 

Bog je odgovorio Davidu. Odgovorio je i Jobu. A stoljećima je odgovarao i na vapaje svih koji su se pouzdavali u njegova obećanja. On je obećao da će vas čuti i voditi. Prisegnuo je da će biti vaša snaga, tako da možete odlaziti k njemu i izlaziti obnovljeni.