POTICAJI DUHA SVETOG - Carter Conlon

Prije više godina, Gospodin je potaknuo moje srce da započnem s proučavanjem Biblije u maloj seoskoj crkvi u vrlo malom mjestu zvanom Pendleton. Bilo je to područje Kanade gdje nije bilo, koliko smo znali, kršćanskog svjedočanstva u krugu od stotinjak kilometara.
Otišao sam do crkvenog odbora i rekao im tko sam i razlog zašto želim iznajmiti njihovu crkvu. Dopustili su nam besplatno upotrebljavati zgradu i čak su osigurali domara da uključi grijanje i zimi razgrne snijeg.
Odmah sam pripremio letke reklamirajući proučavanje Biblije i rasposlao ih. Same prve večeri bila je snježna oluja i nitko nije došao. Završio sam u crkvi sa svojim šestogodišnjim sinom Jasonom i šogorom, koji je bio vođa slavljenja. Moj šogor je pitao ne bismo li trebali poći kući.
"Ne", odgovorio sam. "Gospodin me pozvao da to učinim pa ćemo večeras održati bogoslužje." I jesmo. Štovali smo Boga, moj sin je podijelio svoje svjedočanstvo i imali smo dobro vrijeme.
Nastavio sam održavati proučavanje Biblije iz tjedna u tjedan. Ponekad je u slušateljstvu bilo šest ljudi, ponekad četiri. Ali na kraju, u razdoblju od dvije godine, biblijsko proučavanje je preraslo u crkvu. Jedna crkva je prerasla u dvije plus kršćansku školu i humanitarnu organizaciju za podjelu hrane – svjedočanstvo koje postoji do danas.
Što bi se dogodilo da sam one prve večeri proučavanja Biblije jednostavno otišao kući? Mogao sam reći: "Ovo je besmisleno – nije vrijedno truda."
Kako će biti žalosno za neke ljude kad stignu pred prijestolje Božje i shvate da su ovdje bili Gospodnji poticaji da nešto učine što bi donijelo čast njegovu imenu, ali da nisu bili poslušni.
Carter Conlon pridružio se pastoralnom osoblju crkve Times Square 1994. godine na poziv pastora osnivača Davida Wilkersona i postavljen je u službu starijeg pastora 2001.