MI VIDIMO ISUSA

Pavao je napisao: "… jer ne držah zgodnim među vama išta drugo znati osim Isusa Krista, i to razapetoga" (1 Kor 2,2).
On je živio u vrijeme kad su strančarenja u crkvi obilovala slijeve i zdesna i ljudi su se ljuto borili. Na taj sukob on je odgovorio: "Ja s tim nemam ništa. Ja sam ovdje s jednom svrhom: da živim i propovijedam Krista raspeta i uskrsla. Kao sluga Gospodnji, odbijam biti umiješan u takve stvari."
Pavao je bio potaknut napisati svome mladom pomoćniku Timoteju slijedeće upozorenje: "Duh izričito veli da će u posljednja vremena neki otpasti od vjere i pristati uz prijevarne duhove i đavolske nauke, podmukle lašce, koji su ožigosani u vlastitoj savjesti" (1 Tim 4,1-2). Pavlovo upozorenje ovdje je jasno: Pojavit će se ljudi koji će propovijedati drugo evanđelje.
Upravo se sada lažan Krist propovijeda čak i u nekim evanđeoskim crkvama. Njihov Krist ne poziva na pokajanje. To je Krist koji prihvaća nemoral i istospolne brakove. To je Krist koji prihvaća lažne religije, sve navodno u ime tolerancije i ljubavi.
Danas crkva koju vidimo često nije ono što bi trebala biti. Što je naš odgovor na tu farsu? Vidimo stvarnog Isusa – nepromjenjivog Krista – kako pobjedonosno stoji nad svime time! Sva druga od ljudi izmišljena evanđelja neće ponuditi ni gram utjehe u trenutku potrebe.
Kao što je Pavao rekao, mi ne možemo dopustiti da nam te stvari skrenu pozornost. Mi se ne smijemo "pokvariti te se udaljiti od Kristu dužne iskrenosti i čistoće" (2 Kor 11,3). Svuda oko nas svijet propada, ali mi vidimo Isusa! Mi moramo vjerovati da on stoji s nama u našoj boli, našem trpljenju, našim krizama, u svemu.