MOJ SAVRŠEN PRIJATELJ I OTAC - Nicky Cruz

Danas sam u sebi još uvijek mali slomljen dječak i Bog je još uvijek moj Otac. Kamo god idem, upirem oči u njega da hoda uz mene, drži me za ruku, vodi. Kad se spotaknem i padnem, on poseže i podiže me. Otresa prašinu s moje odjeće, ljubi moju ranu i onda nastavlja dalje sa mnom niz cestu.
Kad učinim nešto ispravno, vidim ga kako se smiješi, plješće i pokazuje mi svoju potporu. Kad učinim nešto pogrešno, grdi me i disciplinira. Kad se umorim, on me podiže, gura dalje i ohrabruje da ne odustanem. Kad se uplašim, uzima me za ruku. Kad sam žalostan, on ljubi moje srce.
U svemu što činim upirem oči u Isusa za pomoć i vodstvo i on me nikada ne iznevjeri. Uvijek je nazočan kad god ga trebam.
Ovaj divan odnos koji imam s mojim Ocem je odnos koji je započeo prije više od pedeset godina. Nije uvijek bilo lako. Povremeno sam se odmaknuo od njega, pokušavajući poći vlastitim putem, čak sam se pobunio, ali uvijek je bio tamo da me primi svojim ispruženim rukama, čekajući da se vratim natrag k njemu. Njegova vjernost nikada nije iščeznula – on je savršen prijatelj i Otac. Moja vjernost prema njemu, međutim, bila je kvalitete koju sam morao učiti, kvalitete na kojoj još uvijek radim svakoga dana. To je proces koji traje čitav život.
Kad sam tek predao svoje srce Isusu, nisam imao pojma kamo će me ta novopronađena vjera odvesti. Bio sam uplašen i sam, pitajući se kako će me Isus izbaviti od ljudi i stvari moje prošlosti, bandi i droge, koji su me držali u ropstvu. Nisam znao kako biti njegovo dijete, no on mi je pokazivao i učio me duž puta. Ali kroz sve te godine, bio sam svjedok iz prve ruke što se može dogoditi kad dopustimo Duhu Božjem da bude slobodan u nama i među nama, kad tiho uđemo u njegovu slavu i dopustimo mu da radi, djeluje i služi kroz nas.
Nicky Cruz, međunarodno poznat evanđelist i plodan pisac, obratio se Isusu Kristu iz živote nasilja i kriminala nakon susreta s Davidom Wilkersonom u New Yorku 1958. godine. Priča njegova dramatičnog obraćenja ispričana je najprije u knjizi Davida Wilkersona Na život i smrt, a kasnije i u njegovoj vlastitoj vrlo traženoj knjizi Trči mali trči.