ŠTO TRAŽITE U CKRVI?

Možda tražite crkvu koja će vašu djecu u nedjelju ujutro učiti. Ili možda tražiti istinsko zajedništvo. Možda žudite za dobrim slavljenjem i štovanjem. Ili pokušavate ispuniti neku drugu duboku potrebu u svom životu.

Dopustite da vam dam ovu riječ o Božjoj istinskoj crkvi: Biblija kaže da ste vi postavljeni kao kraljevski svećenik Gospodinu. Tako je, vi trebate biti pastir, propovjednik, svećenik. I prava crkva mora otpočeti u vašem domu.

Biblija kaže da je svaki vjernik pozvan k pobožnom Sadokovom svećenstvu: "Svećenici leviti, potomci Sadokovi, koji su mi vjerno služili u mojem Svetištu, kad su ono sinovi Izraelovi odlutali od mene – oni smiju pristupati k meni da mi služe: služit će preda mnom prinoseći mi pretilinu i krv – riječ je Jahve Gospoda. Oni smiju ulaziti u moje Svetište i pristupati k mojem stolu da mi služe i da vrše službu" (Ez 44,15-16).

Ne morate ići u biblijsku školu ili na svom zidu imati dokument da ste ordinirani kako biste bili dio Božjega kraljevskog svećenstva. Svatko tko je opran u Isusovoj krvi podignut je kao svećenik Gospodinu.

Ja sam odrastao u obitelji koja je održavala ono što se nazivalo "obiteljski oltar". Moj je otac vjerovao da se redak u Hebrejima, koji kršćanima zapovijeda da ne ostavljaju svoga sastanka, odnosi i na obitelji. Zbog toga nismo smjeli propustiti obiteljski oltar.

Ako smo moja braća i ja bili vani igrajući se s prijateljima kad je došlo vrijeme za obiteljski oltar, uvijek smo ulazili u kuću kad su naši roditelji zvali: "Vrijeme je za molitvu!" Svi u susjedstvu su znali da Wilkersonovi idu k oltaru!

Moj otac s veseljem je preuzeo ulogu svećenika i pastira našega doma. A što je s vama? Jeste li ispitali svoje srce da budete svećenik svojoj obitelji?