NJEGOVA DOBROTA

Čitavom čovječanstvu trebali bismo propovijedati o Gospodnjoj dobroti. David je rekao: "… kazivat ću vjernost tvoju i tvoj spas. Tajit neću dobrote tvoje, ni tvoje vjernosti velikoj skupštini" (Ps 40,11).

David nije samo prisvojio ovu divnu poruku za sebe, nego je znao da je ona jako potrebna čitavoj zajednici i povrijeđenim ljudima. Bio je zahvalan Bogu za takvu veliku ljubav, jer je bio okružen svojim vlastitim neuspjesima: "… krivice me moje sustigoše da gledat ne mogu" (Ps 40,13). Kako god ljudi jako sagriješe, Bog ih još uvijek ljubi. Zbog toga je poslao svoga Sina. I to je ono što mi svijetu trebamo propovijedati!

Možete li reći zajedno s Davidom: "Nisam zatajio tvoju dobrotu velikoj skupštini"?

Vjerojatno je jedan od najčešće citiranih i ispjevanih stihova Riječi Božje ovaj: "Dobrota je tvoja bolja od života, moje će te usne slavit" (Ps 63,3). Možda ćete pitati: "Što misliš pod time da je njegova dobrota bolja od života?" Život je kratak! Vene poput trave, koja je ovdje jedan čas i sljedeći je više nema. Međutim, njegova dobrota trajat će zauvijek. I milijarde godina od sada Isus će biti jednako blag i dobar prema nama kao što je i sada. Drugi vam mogu uzeti život, ali ne mogu vam oduzeti njegovu dobrotu.

Najveće navješćivanje njegove dobrote je radosno slavljenje. Stanite i razmislite na trenutak: Bog se više ne ljuti na vas. Ako ste spremni ostaviti svoje grijehe, on će vam oprostiti i obnoviti vas upravo ovog trenutka.

Riječ kaže da ništa ne može doći između našega Gospodina i nas: ni grijeh, ni krivnja, ni osuđujuće misli. Možete reći: "Moj život je blagoslov Gospodinu i mogu se radovati i slaviti ga. Čist sam, slobodan, oprošteno mi je, opravdan sam, posvećen, izbavljen."

Ako doista možete razumijeti koliko je on nježan prema vama – koliko strpljiv, brižan, spreman oprostiti i blagosloviti – nećete moći doći k sebi. Klicat ćete i slaviti ga sve dok ne ostanete bez glasa!

Ljubljeni, Isus dolazi – i mi smo spremni poći. Imate dobroga, nježnog Oca koji se brine o vama. On je spremio u bocu svaku vašu ikada prolivenu suzu. On vidi svaku vašu potrebu i zna svaku vašu pomisao – i ljubi vas!