ISCIJELI MOJU NEVJERU

"Ali ištite s vjerom, bez ikakva sumnjanja, jer je onaj koji sumnja sličan morskom valovlju koje vjetar podiže i tamo-amo goni" (Jak 1,6-7).

Svijet je pun kršćana koji se ne žele pridržavati Riječi Božje. Oni misle da je nevina stvar sjediti za stolom u domu Božjem te mrmljati i prigovarati, kao da Bog ne čuje. Bog čuje naše mrmljanje! Ono je optuživanje da se on ne brine, insinuacija da nas je ostavio.

Bog me upozorio da ne iskazujem prigovarajuće sumnje i strahove – ni svojoj ženi, ni prijateljima, ni dragima, ni kolegama. Bog kaže da te sumnje odnesemo na križ i kažemo: "Isuse, iscijeli moju nevjeru. Izvadi je."

Izrael je proveo četrdeset godina u previranju – optužujući, mrmljajući, pun gorčine i zavisti. Kakav jadan život su vodili dok su tvrdili da su djeca Božja, tvrdili da su sveti. Ali to je bilo njihovo svjedočanstvo, ne Božje.

Morate doći do mjesta gdje mu vjerujete. Ako to naučite sada, kad sljedeći put dođe vrijeme krize, pjevat ćete i klicati slavopoje svoje Izbavitelju! O, pobjeda će biti tamo, ali što je još važnije, zadat ćete smrtni udarac svakoj sumnji, strahu i nevjeri.

Gdje započeti? Pogledajte ravno u ogledalo Riječi Božje. Razmotrite svoje riječi i djela u proteklih trideset dana: Jeste li mrmljali? Prigovarali? Možda ćete odgovoriti: "Da, ali nisam mrmljao Bogu!" O, jeste! Nije važno gdje ili kome ste mrmljali, sve to bilo je upućeno Bogu.

Kamo god se okrenem u Bibliji, vidim: "Vjeruj mi i ja ću te provesti. Samo predaj svoje putove meni." Što to zahtijeva? Jednostavno ovo: Stoj mirno i gledaj spasenje Gospodnje! Pitate: "Ali što ako se ništa ne dogodi?" Ovaj odgovor otkriva sumnju i strah.

Ljubljeni, okrenite se danas Bogu i recite: "Gospodine, učinio sam sve što znam u svojoj situaciji. Znam da zapravo ništa ne mogu učiniti da bih sredio problem. Uzdat ću se u tebe i čekati na tvoju pobjedu."

Neka vas Bog učini svjedočanstvom ovom svijetu, svjedokom njegove vjernosti. Ljubite ga svim svojim srcem upravo sada. Predajte mu sve svoje probleme, svu svoju vjeru i sve svoje pouzdanje!