USREDOTOČENOST NA POMAGANJE DRUGIMA

Ne bismo trebali putovati izvan našega vlastitog susjedstva da imamo najveće moguće probuđenje. Bog kaže da ako budemo dijelili kruh s gladnima, dovodili siromašne u svoj dom, odijevali gole i predavali svoju vlastitu dušu za one koji gladuju i trpe, on će nas voditi i neprestano se za nas brinuti. Bit ćemo kao dobro navodnjen vrt – izvor čija voda nikada ne presušuje (vidi Iz 58,10-11).

Bog nam govori: "Usredotočite se na pomaganje drugima! Posežite za siromašnima i povrijeđenima i ja ću vam odgovarati, voditi vas, hraniti. Bit ćete izvor života drugima i vaši blagoslovi nikada neće presušiti."

Ako niste skloni prihvatiti ovo starozavjetno učenje, poslušajte što je Isus rekao u Novom zavjetu:

"'Jer bijah gladan, i ne dadoste mi jesti; bijah žedan, i ne dadoste mi piti; bijah putnik, i ne primiste me; gol, i ne obukoste me; bolestan i u tamnici, i ne pohodiste me.' Tada će mu i oni reći: 'Gospodine, kad te vidjesmo gladna, ili žedna, ili kao putnika, ili gola, ili bolesna, ili u tamnici, i ne pritekosmo ti u pomoć?' On će im odgovoriti: 'Zaista, kažem vam,ni meni niste učinili koliko niste učinili jednomu od ovih najmanjih.' Ovi će otići u muku vječnu, a pravednici u život vječni" (Mt 25,42-46).

"Tko god posjeduje zemaljska dobra i vidi svoga brata u nevolji i od njega zatvori svoje srce – kako će ljubav Božja ostati u njemu?" (1 Iv 3,17).

U toj ćete točki možda reći: "Htio bih biti suosjećajan, pomagati potrebitima. Kako da postignem tu promjenu?"

Jedino vam mogu reći da će Bog odgovoriti na ovu molitvu: "Gospodine, vidim svu ljudsku potrebu oko sebe. Znam da moj grad može vidjeti jedino onog Isusa kojega vidi kroz mene i moju crkvu. Bože, morat ćeš me uputiti. Spreman sam sa svojim novčanikom, kućom, vremenom, pokaži mi dakle, Gospodine, kamo da idem." Budite sigurni da će Bog one koji su u potrebi dovesti na vaš prag.