NADVLADAVANJE STRAHA OD VJERE by Gary Wilkerson

Ljudi doživljavaju širok spektar strahova. Psiholozi kažu da gotovo svatko ima strah od smrti; jedni se boje biti sami, dok se drugi boje biti u gomili. Javno govorenje još je jedan uobičajen izvor straha.

Neki od nas promašili su velike darove u životu zbog straha. Bog u vašem srcu želi proizvesti određene stvari, ali vi propuštate priliku jer se bojite riskirati vjerovati da biste se uključili u ono što Bog ima.

Prije više godina moja žena i ja živjeli smo u gradu New Yorku i radili s crkvom Times Square. Gospodin je jasno govorio našim srcima da započnemo crkvu u Londonu u Engleskoj. Bio je to velik rizik, prilično zastrašujući. Nismo imali mnogo sredstava i poznavali smo vrlo malo ljudi u Engleskoj, ali odlučili smo se pouzdati u Boga.

Na raspolaganje nam je bilo dano mjesto u Londonu gdje ćemo živjeti, ali nekoliko tjedana prije odlaska, planovi za tu kuću su se raspali. Što sad?

Prema rasporedu, prije odlaska u Englesku trebali smo provesti dva tjedna u Južnoafričkoj Republici vodeći jednu skupinu ljudi na kratko misionarsko putovanje. Dok smo bili tamo, žena i ja stanovali smo kod jednoga južnoafričkog poslovnog čovjeka. Jednoga jutra taj me čovjek pitao: "Jeste li dobro?" Odgovorio sam: "Malo sam zabrinut u vezi s nečim." A onda sam mu ispričao o našem planu da se preselimo u London i podijelio s njim da nemamo gdje stanovati.

"Volim London i zapravo tamo posjedujem kuću", rekao je taj poslovan čovjek. Zatim mi je za nekoliko dana rekao: "Evo ključeva moje kuće. Vaša je kad god je zatrebate."

Bio sam zabrinut da ćemo morati otkazati naše planove, ali Bog je bio nazočan! Jedan bračni par iz New Yorka morao je poći u Južnoafričku Republiku da bi našao kuću u Londonu. Tako nešto može smisliti samo Bog!

Vjerujem da nas Bog potiče činiti stvari koje se u određeno vrijeme čine teškima, ali na kraju su to Božje priče. Nakon što se dogodi nešto takvo, idete dalje s povjerenjem i neustrašivošću u svom srcu, znajući da će se Bog brinuti.