NE BUDITE SLIJEPI NA BLAGOSLOV

Ja sam otac četvero djece, od kojih su svi u braku i imaju vlastitu djecu. Kad kod se moja djeca suoče s nekom poteškoćom, ja se ne ljutim na njih. Naprotiv, uživam kad me zovu. Mogu li im pomoći molitvom, savjetom ili financijski, užitak mi je pružiti ruku i blagosloviti ih.

Koliko više naš Gospodin Isus uživa u blagoslivljanju svoje djece u vrijeme njihove potrebe! On nam kaže: "Ako vi, premda ste zli, možete davati djeci svojoj dobre darove, koliko će više Otac vaš nebeski dati dobra onima koji ga mole?" (Mt 7,11).

Možda gledate po tijelu Kristovu i vidite druge kršćane koji kao da su talentiraniji i blagoslovljeniji. Neki mogu napamet naučiti i citirati čitave odlomke Pisma. Drugi mogu propovijedati, učiti ili pjevati Bogu na slavu. I kažete sami sebi: "Kako ih Bog blagoslivlja! Ali jadan ja! Nisam dovoljno pametan da upamtim Riječ Božju. Ne mogu čak upamtiti propovijed. Nemam talenata kao moja braća i sestre kojima služe Bogu."

Ljubljeni, ne znate koliko ste blagoslovljeni! Jeste li siromašni u duhu? Teško li vam se i nasmiješiti? Tugujete li što ne vidite duhovni rast u svom životu? Jeste li ožalošćeni jer se osjećate neprikladni, izostavljeni, nepotrebni?

Isus kaže: "Blagoslovljeni ste. Nemate ništa čime biste se ponosili i na taj način mi služite najbolje – jer moja je snaga u vašoj slabosti! Mogu vas spremnije upotrijebiti od svih drugih." Apostolu Pavlu je rekao: "Dosta ti je moja milost, jer se moja snaga savršeno očituje u slabosti" (2 Kor 12,9).

Kakav blagoslov! Isus nikada nije rekao: "Blagoslovljeni su jaki, sretni, samodostatni, snažni." Ne! Naš blagoslovljeni Gospodin blagoslivljao je slabe, klevetane, progonjene, pogažene, one koji su u očima drugih bili ništa. I on kaže vama: "Znate da imate veliku potrebu za mnom – i zbog toga ste blagoslovljeni!"