BOG OSTAJE VJERAN

Jedina stvar koja može prekinuti divan Božji naum za vas je grijeh tvrdokorna ponosa. To vidimo u životu kralja Šaula. Pismo nam govori da je Duh Božji bio na tom čovjeku od dana kad ga je prorok Samuel vidio da silazi cestom. Bog ga je pozvao i upotrebljavao, ali nešto je brzo u Šaulu izbilo na površinu – drski ponos. Šaul nije priznao svoj grijeh, umjesto toga krivio je druge za svoje postupke. Više je bio zabrinut za vanjštinu nego za ono što Bog misli o njemu.

Ljubljeni, David i Šaul razlikovali su se u jednoj stvari – ponosu. Razmislite o tome! David je teško sagriješio kao i Šaul – iako Šaul nikada nije ubio muža druge žene – ali David se brzo pokajao za svoj grijeh. Kad mu je Natan ukazao na njegov strašan čin, on ga nije opravdao. Naprotiv, odmah je zavapio: "Bože, nemoj uzeti svoga Svetog Duha od mene! Sve što želim jest da ti ugodim. Znam da sam te iznevjerio, ali molim te, oprosti mi. Očisti mi srce." (Vidi 2 Sam 12,13 i Ps 51).

Međutim, kad je Šaul bio uhvaćen u grijehu, uhvatio je Samuela za skut plašta i povikao: "Nemoj mi oduzeti kraljevstvo. Molim te, ostani sa mnom da ne ispadnem loš pred mojim narodom." (Pročitajte 1 Sam 15,22-35). Šaula je više zanimalo što narod misli o njemu nego što je ožalostio Duha Svetog.

Ljubljeni, ponos – ohol, nepokolebljiv duh – jest ono što obara ljude. Slomljeno srce i skrušen duh to je ono što osvaja srce Gospodnje. Nije važno kroz što ste prošli ili kako ste iznevjerili Boga, ako potrčite k njemu i isplačete mu to nakon što ste podbacili, on će ostati stajati s vama. On uvijek stoji s onima koji imaju slomljeno srce i skrušen duh.

Svi mi iznevjerimo Gospodina; nitko u njegovoj crkvi nije savršen. Međutim, kad god smo mu nevjerni, on nama ostaje vjeran.