DAR NJEGOVA MIRA

"Ne brinite se tjeskobno ni za što, već u svemu iznesite svoje potrebe Bogu prošnjom i molitvom, sve u zahvalnosti! I mir će Božji, koji nadilazi svaki razum, čuvati srca vaša i misli vaše u Kristu Isusu" (Fil 4,6-7).

Kad sam nedavno čitao ovaj odlomak, nešto me pogodilo što nikada ranije nisam vidio. Pavao nas upućuje da se prestanemo brinuti, da idemo Bogu s molitvom i prošnjom i zahvaljujemo mu za odgovor. Ali on ništa ne govori o dobivanju odgovora! Pavao ništa ne govori o primanju riječi vodstva, izbavljenju, čudima ili iscjeljenju. Umjesto toga, kaže da ćemo primiti dar – mir Božji!

Bog odgovara na sve naše molbe i prošnje s darom njegova mira: "… u svemu iznesite svoje potrebe Bogu prošnjom i molitvom, sve u zahvalnosti! I mir će Božji, koji nadilazi svaki razum, čuvati srca vaša i misli vaše u Kristu Isusu" (Fil 4,6-7).

Drugim riječima, Božji prvi odgovor na svaku molitvu i vapaj je njegov mir! Svi molitelji imaju ovu jednu zajedničku stvar: kako god se loše osjećaju kad ulaze u svoju tajnu klijet, izlaze ispunjeni njegovim mirom! Bog je sam sebe ograničio na svoju vlastitu upravu. To je poznato kao providnost Božja. On čini stvari tu i tamo pripremajući ljudska srca i osmišljavajući događaje, ali dok njegova providnost ne ostvari odgovor na vašu molitvu, kaže: "Dat ću ti ne ono što ti misliš da trebaš, nego ono što ja znam da trebaš – mir uma i srca!"

Mnogi od nas bore se s Gospodinom u molitvi. Molimo ga vapeći i u suzama; lupamo na vrata neba; zahtijevamo svako obećanje. Ali kako dani, tjedni i mjeseci prolaze, počinjemo se pitati: "Zašto ne odgovaraš, Gospodine? Što sprečava moju molitvu? Što sam učinio da te uvrijedilo ili ozlovoljilo?"

Činjenica je da nam je Bog već rekao: "Tu je moj mir koji nadilazi svako razumijevanje! Uzmi ga i neka on vlada tvojim srcem dok ja sve ne ostvarim i izradim za tvoje dobro!" Trebamo ostati očuvani u miru Božjem dok Duh Sveti ne ostvari njegovo obećanje!

Držite se njegova mira i neka on vlada u vašem srcu!