KAŽNJAVANJE ZNAČI DA STE LJUBLJENI

Ako ste upravo u dubini očaja zbog grijeha, ako ste shrvani jer je Gospodnja šiba na vašim leđima, ohrabrite se. On vas kažnjava zbog svoje nježne ljubavi. On kažnjava jer želi da ga se bojite – da upoznate njegovu brigu za vas.

Što, točno, znači strah Gospodnji? To znači biti u stanju reći: "Znam da me moj Otac ljubi. Pouzdano sam njegov i znam da me nikada neće odbaciti. Suosjeća s mojom boli kad god sam u bitki. I strpljiv je sa mnom dok se borim s nevjerom. Uvijek je spreman oprostiti mi kad god ga prizovem. Ali isto tako znam da mi neće dopustiti ostati neposlušan njegovoj Riječi. Moj nebeski Otac me neće poštedjeti – jer me duboko ljubi." Kažnjavanje je za ispravljanje.

To je ono što sve to znači. Bog želi da prihvatimo njegovo opraštanje da bismo ga se bojali. "Al' u tebe je praštanje, da bi te se bojali" (Ps 130,4). Jednom kad se bojimo Gospodina, želimo više od same poslušnosti. Želimo mu ugoditi, želimo staviti smiješak na njegovo lice. To je blagoslovljeni rezultat svetog straha Božjeg.