LAKO DOSTUPNA POMOĆ

Bog nam je obećao: "U vrijeme nevolje – kad se suočavate s ustrajnim, lako dostupnim zlom – ja ću vam uvijek biti lako dostupna pomoć" (vidi Ps 46,1).

Izraz "lako dostupan" znači "uvijek ovdje, uvijek na raspolaganju, s neograničenim pristupom". Ukratko, obitavajuća nazočnost Gospodnja uvijek je u nama. A ako je on uvijek nazočan u nama, onda želi neprestani razgovor s nama. Želi da s njim razgovaramo bez obzira gdje smo – na poslu, s obitelji, prijateljima, pa čak i s onima koji ne vjeruju.

Odbijam prihvatiti laž koju je sotona danas ubacio u mnoge Božje ljude: da je Gospodin prestao govoriti svome narodu. Neprijatelj želi da mislimo da je Bog dopustio sotoni da napreduje u sili i utjecaju, a da svoj vlastiti narod nije opremio s većom vlašću. Nikada! Pismo govori: "Kad neprijatelj dolazi poput bujice, Duh Gospodnji diže stijeg protiv njega" (Iz 59,19). Nije važno što đavao donosi protiv nas, Božja sila u njegovu narodu uvijek će biti veća od sotoninih napada.

Ovaj redak iz Izaije zapravo govori o nosiocu zastave koji je jahao ispred izraelske vojske. Gospodin je uvijek vodio svoj narod u bitku iza svoga vlastitog silnog stijega. Isto tako, i danas Bog ima slavnu nebesku vojsku koja jaše pod njegovim stijegom, spremna izvršiti njegove ratne planove u naše ime.

Možda pitate: "Kako nam Bog donosi pomoć u našim nevoljama?" Njegova pomoć dolazi u daru Duha Svetoga koji boravi u nama i vrši Očevu volju u našim životima. Pavao nam iznova i iznova govori da je naše tijelo hram Duha Svetoga. Mi smo Gospodnje boravište na zemlji.

Dakako, ovu istinu često ponavljamo u svom štovanju i svjedočanstvima. Međutim, mnogi od nas to još uvijek ne uzimaju ozbiljno. Jednostavno ne razumijemo snagu koja boravi u ovoj istini. Kad bismo je shvatili i pouzdali se u nju, nikada se više ne bismo bojali ili plašili.

Ja definitivno nisam još u potpunosti naučio ovu lekciju. Čak i nakon svih mojih godina kao propovjednik, još sam uvijek u kušnji misliti da moram stvoriti neku emociju da bih čuo riječ od Boga. Ne, Gospodin govori: "Ne moraš satima čekati na mene. Ja boravim u tebi. Nazočan sam za tebe noću i danju."

Poslušajte Davidovo svjedočanstvo: "Blagoslivljam Jahvu koji me svjetuje, te me i noću srce opominje. Jahve mi je svagda pred očima; jer mi je zdesna, neću posrnuti" (Ps 16,7-8). David izjavljuje: "Bog je uvijek nazočan preda mnom. Odlučio sam da ću ga držati u svojim mislima. On me vjerno vodi danju i noću. Nikada više ne moram biti zbunjen."