VELIČINA NJEGOVE SILE

Primam ogromnu količinu proroštava i dugačkih "duhovnih" pisama od kršćana koji tvrde da provode dane i tjedne pa čak i mjesece u molitvi. Jedan muž me molio da ispravim njegovu ženu. Ljudima je govorila da je umrla i otišla u nebo, da je plesala s Isusom i da je zatim skakala s njim s visina! Tvrdi da joj je njezino otkrivenje došlo nakon što je satima molila.

Zašto ti dragi nisu vani među ljudima, propovijedajući uskrsla Isusa? Zašto sve svoje vrijeme provode koreći druge, bez slomljenosti za izgubljene? Najbolji lijek za takvo stanje je da se izađe među grešnike i propovijeda Isusova ljubav. Mi molimo: "Duše Sveti, dođi!" Ali za što? Da bi nas samo blagoslovio i ispunio naše potrebe? Ili nas opremio i otkrio nam slomljeno srce našeg Gospodina? Posljednje Isusove riječi prije napuštanje zemlje bile su: "Idite po svemu svijetu i propovijedajte Radosnu vijest svakom stvorenju" (Mk 16,15).

Mi smo molili da Bog zatvori bar u susjedstvu crkve Times Square. Vlasnik nam je rekao: "Vi ste ljudi u stvarnom problemu. Ne znate s kim imate posla." Ne! On nije znao da ima posla s Isusom, koji je rekao: "Dana mi je sva vlast" (Mt 28,18). Zbog toga, "s pouzdanjem možemo reći: 'Gospodin je pomoćnik moj; neću se bojati. Što mi može učiniti čovjek?'" (Heb 13,6). Pavao je molio "da uvidite … koliko je u nama koji vjerujemo izvanredno velika njegova snaga koja odgovara djelotvornosti silne moći njegove, što je pokaza u Kristu … iznad svakog poglavarstva, vlasti, sile, gospodstva i iznad svakog imena koje se naziva ne samo u ovome svijetu nego i u onome koji će doći. I sve mu je podložio pod noge" (Ef 1,18-22).

Sotona je neke od vas učinio da se bojite – bojite pada, bojite lakozavodljivog grijeha ili navike i da se bojite ljudi. Ali Riječ kaže: "Oduprite se đavlu, pa će pobjeći od vas" (Jak 4,7). Niste vi onaj koji bježi!

"Nek se vojska protiv mene utabori, srce se moje ne boji; nek i rat plane protiv mene, i tada pun sam pouzdanja … U sjednici svojoj on me sklanja … na hridinu on me uzdiže" (Ps 27,3.5).