DOPUSTITE MU DA VAM BUDE SVE

Jednom davno stajao sam uz oltar pored moje žene i čuo svoga oca (koji je bio pastir) kako pita Gwen: "Prihvaćaš li Davida kao svoga zakonitog muža?" Izmijenili smo zavjete govoreći: "Hoću." Gwen me voljela na tisuću načina, ali nikada bolje, nikada više, kao kad mi je dopuštala da budem muškarac kuće. Bilo je potrebno neko vrijeme kako bi me pustila da činim stvari koje čini muž – posebno s obzirom da nisam baš neki mehaničar. Ali naučila je taktično me ohrabrivati da ispunjavam tu ulogu.

Bog je naumio da muž i žena pokazuju njegov odnos s nama, njegovom zaručnicom: "Jer suprug ti je tvoj Stvoritelj" (Iz 54,5). Mi smo "zaručnica koja je nakićena za svoga muža" (Otk 21,2). Ali Isus nije kao neki zemaljski muž. Kad kaže: "Hoću", on ima svu silu i slavu da to tako bude. Zavjete našeg Gospodina svojoj ljubljenoj možete naći kroz čitavu njegovu Riječ.

Naša ljubav za njega to prihvaća, stoji na tome i dopušta Isusu da bude Bog za nas. Ovdje su neki zavjeti koje je dao svima koji su se obvezali na svoju ljubav i vjernost njemu:

"Nosit ću vas i dalje, pomagati, izbavljati" (Iz 46,4). "Može li žena zaboravit svoje dojenče? … Pa kad bi koja i zaboravila, tebe ja zaboraviti neću" (Iz 49,15). "Velikodušan je u praštanju" (Iz 55,7). "Izliječit ću ga … i utješiti" (Iz 57,18). Prije nego me zazovu, ja ću im se odazvat; još će govoriti, a ja ću ih već uslišiti" (Iz 65,24). "Jer je on sam rekao: 'Sigurno te neću ostaviti; nipošto te neću zapustiti'" (Heb 13,5).

Isus je naša pravednost, zdravlje, izbavljenje, stijena spasenja, dnevni kruh, utjeha, skrbnik, snažna ruka, obrana, svjetlo, radost, mir – sve naše u vrijeme potrebe! Dopustite mu da vam bude Bog. Ne bojte se i ne pokušavajte sami izraditi stvari. Dokažite mu da ćete se pouzdavati u njegovu silu!