NAŠ PASTIR JOŠ UVIJEK LJUBI ONE KOJI SU ODLUTALI

Naš veliki pastir ljubi svaku ovcu koja je odlutala zbog testiranja, kušnji, povreda i boli. Mi se nikada ne usuđujemo optužiti našega pastira da nas je napustio. On još uvijek hoda uz nas i pazi nas sve vrijeme.

Upravo sada možda vodite izgubljeni rat protiv neke napasti. Što god je vaša bitka, odlučili ste da nećete bježati od Gospodina. Odbijate se predati zahvatu grijeha. Umjesto toga, uzimate Riječi Božju srcu.

Međutim, poput Davida, umorili ste se i sad ste došli do točke gdje se osjećate apsolutno bespomoćni. Neprijatelj vas preplavljuje očajem, strahom, lažima.

Vaše testiranje može vas još više zbunjivati i biti još neobjašnjivije. Ali želim da znate – bez obzira kroz što prolazite, Duh Sveti želi otkriti u vama Jahvu Roi, Gospodina vašeg pastira. Vi imate pastira koji želi na vaše srce utisnuti svoju ljubavi.

Isus nas uvjerava: "Nikada te neću napustiti ni ostaviti." A naš nebeski Otac – Jahve Roi, Gospodin naš pastir – otkrio nam se u Psalmu 23. On nam govori: "Znam te po imenu i znam kroz što prolaziš. Dođi i legni u mojoj milosti i ljubavi. Ne pokušavaj sve odgonetnuti. Jednostavno prihvati moju ljubav za sebe. I počivaj u mojim brižnim rukama. Da, ja sam Gospodin nad Vojskama. Ja sam veličanstven i sveti Bog. Želim da znaš sva ta otkrivenja o meni. Ali ono otkrivenje koje želim da imaš o meni upravo sada jest otkrivenje o Jahvi Roi. Želim da me upoznaš kao svoga dragog, brižnog pastira. I želim da sa sigurnošću počivaš da ću te u svojoj nježnosti i ljubavi provesti kroz sve tvoje kušnje.