MIR S BOGOM

Isus je umro na križu da za mene kupi mir s Bogom – i on je sad u nebu da sačuva taj mir za mene i u meni. Mir koji imamo s Bogom po Kristu izdvaja našu vjeru od svih drugih religija.

U svakoj drugoj religiji osim kršćanstva, pitanje grijeha nikada nije riješeno. Vlast grijeha jednostavno nije slomljena. Zbog toga ne može biti mira: "Nema mira opakima, kaže Jahve" (Iz 48,22). Ali mi imamo Boga koji daje mir oproštenjem grijeha. To je upravo onaj razlog zbog kojega je Krist došao na zemlju: da donese mir uznemirenom i uplašenom čovječanstvom.

Kako Isus čuva mir Božji za mene? Na tri načina:

• Prvo, Kristova je krv uklonila krivnju moga grijeha. U tom smislu Pavao kaže: "On je, naime, naš jedini mir" (Ef 2,14). Isus je postigao mir za mene kroz svoju krv.

• Drugo, Krist čuva moj mir i radost u vjeri: "A Bog, izvor nade, neka vam dadne potpunu radost i mir u vjeri da napredujete u nadi snagom Duha Svetoga" (Rim 15,13).

• Treće, Isus uzrokuje da se ponosim nadom u vječnu slavu: "…ponosimo se, oslonjeni na nadu u slavu Božju" (Rim 5,2).

Jednostavno rečeno, mir je odsutnost straha. I život bez straha je život pun mira.

Kad je Isus uzašao na nebo, on nije samo uživao u slavi koju mu je Bog dao. Ne, on je otišao Ocu da sačuva teško stečeni mir koji je za nas postigao na Golgoti.

Naš Spasitelj je sad živ u slavi. I on je u potpunosti Bog i u potpunosti čovjek, s rukama, nogama, očima, kosom. Ima i ožiljke od čavala na rukama i nogama i od rane na boku. On nikada nije odbacio svoju ljudskost; u slavi je još uvijek čovjek. I upravo sada naš Čovjek u vječnost radi na tome da nam nikada ne bude otet mir koji nam je dao kad je odlazio. On služi kao naš veliki svećenik, aktivno uključen da sačuva svoje tijelo na zemlji da bude puno njegova mira. A kad se ponovno vrati, želi "da (n)as nađe u miru" (2 Pt 3,14).

Kad sagriješim, moj mir je prekinut na dva područja. Prvo, moja je savjest uznemirena i optužuje me, i to je ispravno. I drugo, sotonina optuživanja stavljaju u mene strah. Vjerujem da su to dva glavna područja gdje se za nas primjenjuje Kristovo posredovanje.

Prvo, moj veliki svećenik neće dopustiti da me moja savjest drži zarobljenim. Niti će dopustiti da sotonina optuživanja protiv mene budu neizazvana. Krist je moj odvjetnik kod Oca protiv svakoga optuživanja iz pakla. Tko je odvjetnik? Jednostavno, to je "moj prijatelj na sudu". Za kršćane taj prijatelj na sudu je i sin suca. A kao dodatak tome, naš odvjetnik je i naš brat. Zapravo, mi smo određeni da zajedno s njim naslijedimo sučev imetak.