DALJNJA RIJEČ

"Kad su temelji uzljuljani što da učini pravednik?"

Nedavno sam bio potaknut poslati HITNU poruku upozoravajući na skorašnju veliku katastrofu od koje će se zemlja poljuljati – katastrofu koja će prouzročiti da i Božji izabrani zadrhte.

Jedan me biskup pitao: "Zar nema daljnje riječi? Kako pravedni trebaju reagirati na takvu riječ?"
Mogu jedino odgovoriti podijelivši s vama ono što je Duh Sveti govorio mom vlastitom srcu i što ja trebam učiniti. Rekao sam vam da sam bio potaknut na praktični način – da spremim zalihu hrane za mjesec dana, jer sam vidio paniku nakon terorizma. To treba biti osobna riječ za svakog pojedinca.

Ovo je ono što sam čuo da Duh Sveti govori mom srcu u vezi s mojom vlastitom duhovnom reakcijom na skorašnju katastrofu: STOJ ČVRSTO I GLEDAJ KAKO ĆE TE JAHVE DANAS SPASITI!

"Ne bojte se! – reče Mojsije narodu. – Stojte čvrsto pa ćete vidjeti što će vam Jahve učiniti da vas danas spasi … Jahve će se boriti za vas. Budite mirni" (Izl 14,13-14).

To je stav vjere uoči katastrofe. Što je Izrael mogao učiniti na rubu Crvenog mora? Faraonova vojska navaljuje, planine s obje strane, a pred njima ogromno more. Tijelo viče: "Učini nešto!"

Tijelo viče da je sve beznadno. Može li Božji narod isušiti more? Sravniti planinu? Pobijediti veliku vojsku bez oružja? Nalaze se u naizgled užasnoj situaciji, situaciji koja plaši. Narod Božji drhti, ali u tom trenutku drhtanja dolazi riječi od Boga. Ukratko:

"Stojte mirno! Ne bojte se! Ovo je čas spasenja. Bit ćete svjedoci rušenja temelja svjetske moći. Ali u isti čas, ja ću se boriti za vas. Budite mirni – mirujte i gledajte moja djela."

Ljubljeni, moje upozorenje samo je jedan glas između mnogih koji govore istu stvar. Na trenutak svi možemo zadrhtati, ali oni koji doista poznaju Riječ Božju, brzo će biti utješeni Duhom Svetim. Bit ćemo kršteni velikim mirom – nadnaravnom mirnoćom – što će biti ogromno svjedočanstvo uplašenim mnoštvima.

U Kristu,
David Wilkerson