MOJE NASLJEĐE by Gary Wilkerson

Jakov, jedan od Izakovih sinova, borio se s Bogom za nešto veće u svom životu. Čak i u utrobi svoje majke, jer mu je brat prvi izlazio, uhvatio je Ezavovu petu i pokušao ga povući natrag. Zašto? Zato što je htio biti prvi – borio se za blagoslov (vidi Post 25,24-26).

Poznata vam je priča o tome kako je Jakov podmitio svoga brata varivom (Post 25,29-34), a zatim prevario i oca da mu da blagoslov koji je pripadao Ezavu (Post 2,27-29). Jakov je bio čovjek koji je uvijek mislio da je prazan i neblagoslovljen. Nije osjećao Božju naklonost te je čitav život proveo trateći vrijeme i snagu ne bi li postigao nešto što je već imao. Uvijek se borio, borio, borio s Bogom … za što? Možete ga čuti kako iznova i iznova govori: "Blagoslovi me, Gospodine! Daj da dobijem svoje nasljeđe."

Borba s Bogom ponekad uzrokuje da izgubimo sam blagoslov koji je on za nas osigurao. Moramo ući u odmor, na mjesto pouzdanja, te reći: "Bože, nije me briga kako situacija oko mene izgleda, pouzdavat ću se u tebe."

Sjećate se stvarne borbe koju je Jakov imao s Bogom? Sišao je anđeo i vodila se cjelonoćna borba. Biblija kaže da se Jakov borio s Bogom i da je nadvladao (Post 32,23-30).

Bog je rekao Jakovu: "Pusti, Jakove. Ova bitka je završila. Čitav svoj život borio si se da budeš blagoslovljen, a nisi znao da sam te već blagoslovio. Dao sam ti moje nasljeđe, moju ljubav, moju milost, moju silu. Dao sam ti sve što ti je potrebno prema mom bogatstvu u slavi i trebaš se prestati boriti za to. Primi to po vjeri i hodaj u poslušnosti meni. Čini što je tvoj otac činio, čini što je Abraham činio, i vidjet ćeš blagoslov Božji u svom životu." I tako je Jakov konačno povjerovao Bogu!

Bog vam želi dati naklonost i obogatiti vaš duhovni život. On želi da vaša moć rasuđivanja bude jasna tako da činite mudre odluke koje vode do blagoslova u vašem životu. Upamtite, Bog vas želi blagosloviti!