BOG VAS NIJE MIMOIŠAO

Jedno od najvećih bremena koje imam kao pastor je: "O Bože, kako da donesem nadu i utjehu vjernicima koji podnose veliku bol i trpljenje? Daj mi odlomak koji će izbrisati njihovu sumnju i strah. Daj mi istinu koja će osušiti suze žalosti i staviti pjesmu na usne beznađa."

Odlomak koji sam čuo od Duha Svetog za narod Božji vrlo je jednostavan: "Idite u moju Riječ i stojte na mojim obećanjima. Odbacite svoje sumnjičave osjećaje." Nada se rađa iz Božjih obećanja.

Nedavno sam primio pismo koje sadrži divnu živu ilustraciju toga. Ono je od majke koja piše: "Moja šesnaestogodišnja kći ima fizičku degeneraciju mišića, ligamenata i zglobova i u velikoj je boli dvadeset četiri sata na dan. Bila je balerina i mislila se upisati na Juilliard u gradu New Yorku. Ali kad ju je pogodila ova bolest, snovi su joj se srušili. Liječnik je rekao da na skali od 1 do 10 njezina je bol 14. Količina lijeka protiv boli koja bi bila učinkovita uništila bi joj bubrege te je ne može uzimati.

Usred svega toga, usred nemilosrdnog potresanja tijela i duše, ova majka i njezina kći svjedoče da su stavile svoju nadu u Riječ Božju i Bog im je dao neiskazan mir.

Je li vam neprijatelj pokušao reći da vas je Bog mimoišao? Jeste li bili u iskušenju da zaključite kako Gospodin nije s vama? Jeste li gotovo digli ruke od svoje vjere? Stavite svoju nadu u Gospodnju Riječ za vas: "Sigurno te neću ostaviti; nipošto te neću zapustiti" (Heb 13,5).

"Jahve je tvrđava tlačenom, tvrđava spasa u danima tjeskobe. Nek se uzdaju u te koji znaju ime tvoje, jer ne ostavljaš onih što ljube tebe, o Jahve" (Ps 9,10-11).