SNAGA U TEŠKIM VREMENIMA by Gary Wilkerson

Posjetio sam jednu crkvu u El Salvadoru, u kojoj je prosječna zarada članova četiri dolara dnevno. Zaprepastio sam se kad sam saznao da ljudi daju dva od svojih četiri zarađenih dolara za dobrotvorne svrhe. Kad sam ih pitao zašto toliko daju, svi su odgovorili: "Jer nam je Isus rekao da dajemo siromašnima."

Kad sam im ukazao da su i sami u potrebi, odgovorili su: "O, ne! Blagoslovljeni smo i zauzvrat želimo blagoslivljati."

To nisu srca koja su nesveta ili koja se nadimaju od taštine. Možemo li isto reći za sebe? Kao kršćani, hoćemo li biti revni u blagoslivljanju drugih kad imamo malo na svojim vlastitim računima? Ili, kad dođe do blagoslivljanja kao što smo sami bili blagoslovljeni, hoćemo li se povlačiti?

Dolazeća teška vremena otkrit će stanje naših srca. Po prvi put u povijesti manje od 50 posto Amerikanaca identificira se kao vjernici neke vrste. Ta brojka čak je i niža – 30 posto – za ljude ispod tridesetih. Mnogi od njih na pitanje o vjeroispovijesti ne kažu ništa. Procjenjuje se da će unutar desetljeća ta generacija biti potpuno izgubljena, završivši u sekularizmu i bezbožnosti. A netolerancija prema kršćanima samo će se povećavati.

Što da činimo u vezi s tim? Pisac Poslanice Hebrejima odgovara: "Sjećajte se prijašnjeg vremena kada ste, tek prosvijetljeni, podnosili čestu borbu – patnje …" (Heb 10,32). Bog je one patnje ranih kršćana pretvorio u oružje za snagu evanđelja: "… dijelom javno izvrgnuti izrugivanjima i nevoljama … radosno ste podnosili otimanje svojih dobara, jer ste znali da imate bolje i trajno imanje. Prema tome, ne gubite svoga pouzdanja! Njemu pripada velika nagrada. Ustrajnost vam je zbilja potrebna da vršenjem volje Božje postignete obećanje, jer: 'Još malo, vrlo malo, i doći će onaj koji ima doći … Moj će pravednik živjeti od vjere; ako li otpadne, duša moja neće nalaziti zadovoljstva u njemu.' A mi ne pripadamo onima koji otpadaju da propadnu, nego onima koji vjeruju da spase dušu" (Heb 10,33-39).

Ne zavaravajmo se, ovo je težak odlomak, ali u njega je ugrađena i dobra vijest. Bog nam govori da će on usred sve veće tame činiti nešto slavno, podižući crkvu posljednjih dana kao svjedočanstvo njegove snage u teškim vremenima.