NEKA JE SLAVLJEN BOG!

Jedan moj prijatelj bio je na kraju svoje snage, tako očajan da se pitao nije li ga Bog zaboravio u njegovoj osobnoj mori. Postao je tako očajan da je nedavno jednoga jutra povikao Bogu: "Ako nekoga ne pošalješ da mi da riječ nade, neću preživjeti ovaj dan. Jednostavno ne mogu preživjeti još jedan dan."

 

Nekoliko sati kasnije, u trenutku kad je htio dići ruku od života, otišao je do poštanskog sandučića i našao poruku koju mu je poslao jedan prijatelj nekoliko dana ranije. Bila je to poruka naslova Stvaranje čovjeka Božjeg koju sam rasposlao 1992. godine. Njegovoj bolesnoj duši donijela je riječ nade i obnove te se divio izboru trenutka Duha Svetoga. Bog je došao upravo na vrijeme, s riječju nade posebno za njega.

 

Danas sam vođen Duhom Božjim da pošaljem samo nekoliko riječi ohrabrenja određenoj nekolicini koji će primiti svoju vlastitu riječ nade i to upravo u pravom trenutku. Pogledajte je li jedna od slijedećih mini-poruka upravo za vas:

 

1.     Za nekoga tko prolazi kroz tamnu noć duše osjećajući da ga je Bog iznevjerio: Glasovi su vas zbunili. Vaši kršćanski prijatelji su vas ostavili. Osjećate se previše razočarani da biste molili. Osjećate da ste izdani i čak odbačeni od Boga. Osjećaj napuštenosti vas plaši. U vama je duboka žalost. U glavi vam se pojavljuje misao da ste možda uvrijedili Boga. Izgubili ste sav osjećaj ljubavi Božje za vas. Evo što vam Bog kaže:

 

"Može li žena zaboraviti svoje dojenče, ne imat sućuti za čedo utrobe svoje? Pa kad bi koja i zaboravila, tebe ja zaboraviti neću" (Iz 49,15).

 

2.     Za nekoga tko je u bračnoj krizi: Duboko ste povrijeđeni. Želite da vam brak bude iscijeljen i obnovljen, ali stvar izgleda beznadna. Jadni ste. Revno molite. Ne želite biti neposlušni Gospodinu, ali ne vidite nadu u obnovu. Vama kažem: Ne dižite ruke od svoga braka kako god stvari loše izgledale.

 

"Nadoknadit ću vam godine koje izjedoše skakavac, gusjenica, ljupilac i šaška, silna vojska moja što je poslah na vas" (Joel 2,25). "… vidjeh putove njegove. Izliječit ću ga, voditi i utješit one što s njime tuguju" (Iz 57,18).

 

3.     Za nekoga tko tuguje: Dogodilo se nešto što je bacilo na vas žalost, tugu i težinu koje ne možete otresti sa sebe. Ljubite Gospodina, ali ova duboka žalost nazočna je dan i noć. S njome se budite, čitav je dan nosite i ne možete je stresti ni noću. Međutim, Gospodin zna što trpite. Evo riječi nade za vas:

 

"Znadem, o Jahve, da su ti sudovi pravedni i da si me s pravom ponizio. Tvoja ljubav nek mi bude tješiteljicom po obećanju koje si dao sluzi svom. Nek dođe na me milosrđe tvoje, jer Zakon tvoj moja je naslada" (Ps 119,75-77).