BEZ LJAGE I BORE

Svijet Kristovu crkvu nikada nije prihvatio ni priznao. I nikada neće. Ako živite za Isusa, nećete se morati odvajati od društva; oni će se odvojiti od vas. Sve što vi morate učiniti jest da živite za njega. Iznenada ćete otkriti da ste ponižavani, odbacivani, nazivani zlim: "Zamrzit će vas, izopćit, pogrdit i odbacit vaše ime kao zlo zbog Sina Čovječjega" (Lk 6,22).

Međutim, Isus dodaje da je to put pravog ispunjenja: "Tko hoće sačuvati svoj život, izgubit će ga, a tko izgubi radi mene svoj život, naći će ga" (Mt 16,25). Drugim riječima: "Jedini put da nađete svrhu života jest da za mene sve prodate. Tada ćete naći pravu radost, mir i zadovoljstvo." Krist nam govori: "Moja crkva je bez ljage i bore. Dakle, kad dolazite k meni, morate biti voljni odložiti sve grijehe. Sve morate predati meni i potpuno umrijeti sebi, bezbožnim ambicijama i svome egu. Po vjeri ćete biti zakopani sa mnom. Ali ja ću vas uskrsnuti u novi život."

Razmislite što to znači biti bez ljage ili bore. Znamo da je ljaga mrlja. Ali što je bora? Jeste li ikada čuli izraz "nova bora". To znači dodati novu ideju na neki postojeći koncept. Bora se u tom smislu odnosi na one koji pokušavaju poboljšati evanđelje. To nagovještava lakši put da bi se postiglo nebo, bez potpune predanosti Kristu.

To je evanđelje koje se danas propovijeda u mnogim crkvama. Propovijedi su ciljane samo da ispune potrebe ljudi. Dok čitam Isusove riječi, vidim da takvo propovijedanje neće biti učinkovito. Ono ne postiže istinsko djelo evanđelja.

Nemojte me pogrešno razumjeti; nisam protiv propovijedanja utjehe i snage narodu Božjem. Kao pastir Gospodnji, pozvan sam činiti upravo to. Ali ako propovijedam samo potrebama ljudi i zanemarim Kristov poziv da položimo svoje živote, onda istinske potrebe nikada neće biti ispunjene. Isusove su riječi jasne: naše će potrebe biti ispunjene kad umremo samome sebi i uzmemo njegov križa.