TRAŽITE NAJPRIJE KRALJEVSTVO by Carter Conlon

Bojim se uopće pomisliti kako će naša nacija izgledati za deset ili petnaest godina od danas, ako ne dođe do duhovnog buđenja među narodom Božjim. Zbog toga se moramo probuditi na činjenicu da nismo pozvani paničariti, nego se boriti za duše ljudi. Mi nismo bez sile; mi imamo u sebi Onoga koji je riječju svojih usta stvorio svemir. Svaki sin i svaka kći Božja u potpunosti ima pristup do njegovih sredstava i sile.

Nažalost, u ovoj generaciji živimo daleko ispod svog položaja u Kristu. Crkva Isusa Krista mora se probuditi iz svog drijemeža. Moramo napustiti svoje stavove i razmišljanja da je sve samo o mojim potrebama, mojoj kući, mom ispunjenju. Ne! Tražite najprije kraljevstvo Božje i njegovu pravednost, a sve to bit će vam nadodano.

Biblija nam govori da je Ana, Samuelova majka, nakon Samuelova rođenja rodila još tri sina i dvije kćeri. Ona je tražila najprije kraljevstvo Božje i on joj je dao ono što ju je uvelo u to mjesto cjelovitosti za kojim je uvijek čeznula. Onoga dana kad je ostavila Samuela u hramu, izmolila je jednu nevjerojatnu molitvu:

"Kliče srce moje u Jahvi, raste snaga moja po Bogu mom. Šire mi se usta na dušmane moje, jer se radujem pomoći tvojoj. Nitko nije svet kao što je Jahve (jer nema nikoga osim tebe), i nema hridi kao što Bog je naš" (1 Sam 2,1-2).

"Jahve čini uboga i bogata, obara čovjeka i uzvisuje. Diže slabića iz prašine, iz bunjišta izvlači uboga, da ih posadi s knezovima i da im odredi počasna mjesta. Jer Jahvini su stupovi zemlje, na njih je stavio ovaj svijet. Korake čuva svojih vjernika, zlikovce stiže propast u mraku (svojom snagom čovjek ne stječe pobjede). Koji se protive Jahvi, padaju, Svevišnji grmi s nebesa. Jahve sudi međama zemlje, daje silu svojemu kralju, uzdiže snagu pomazanika svoga" (1 Sam 2,7-10).

Drugim riječima, ljudi Božji primit će ponovno život. Imat će snagu; imat će sve što je potrebno; imat će pobjedu. Možda u potpunosti ne razumijemo kako, ali znamo da kad nas sveti očaj natjera na mjesto na kojem uistinu namjeravamo vratiti Bogu ono što nam daje, iz toga će izaći odgovor na vapaj u ovoj generaciji!



Carter Conlon pridružio se pastoralnom osoblju crkve Times Square 1994. godine na poziv pastora osnivača Davida Wilkersona i postavljen je u službu starijeg pastora 2001. godine. Kao snažan, suosjećajan vođa, čest je govornik na konferencijama za pastore i vođe koje održava World Challenge širom svijeta.