IZVEDI ŽIVOT!

Želio bih da sam mogao sresti Pavla u njegovim posljednjim, zrelim danima njegova hoda s Gospodinom. Tada bih ga pitao: "Brate, što te održalo da ne malakšeš i ne odustaneš? Neprekidno si bio pritisnut sa svih strana?"

Vjerujem da bi Pavao odgovorio: "Da, bio sam pritisnut, ali ništa me nije izmorilo."

"Ali često si pisao da si bio zbunjen svojim kušnjama", rekao bih ja.

"Istina, ali nijednom nisam u očaju digao ruke", vjerojatno bi odgovorio.

"Bio si i progonjen više nego itko drugi."

"Da, bio sam. Ali Gospodin me nikada nije ostavio."

"Često si bio obaran, u slabostima i nevoljama."

"Jesam. Ali ništa me nije uništilo."

Danas Pavao svjedoči cijelom svijetu: "U svemu trpimo nevolje, ali nismo u tjeskobi; ne znamo kamo bismo se okrenuli, ali ne očajavamo; progone nas, ali nismo ostavljeni u pogibli; obaraju nas na zemlju, ali nismo uništeni" (2 Kor 4,8-9). On želi da narod Božji zna: "Sve vaše nevolje su lake, trenutačne nedaće. One u vama proizvode vječnu težinu slave, daleko iznad svega što možete zamisliti" (vidi r. 17).

Pavao nam govori: "Smrt očituje svoju silu u nama, a život svoju u vama" (2 Kor 4,12). Apostol vrlo jasno izjavljuje: "Evo razloga zašto nas Bog predaje smrti. On to čini da bi se iz nas izlio Kristov život drugima! Ako dopustimo da smrt završi svoj posao, u nama će se pojaviti očitovanje Kristova života. I naše svjedočanstvo proizvest će život u svima koji će to čuti!"

Upamtite, kad udare financijski problemi, kad vas snađe fizička bol, kad su vam ime i karakter oklevetani, sve oči su na vama. Vaši suradnici, članovi obitelji, braća i sestre u Kristu, čak i stranci gledaju i čekaju vašu reakciju.

Što u takvim situacijama vide istjecati iz vas? Vide li vjeru, pouzdanje, predanje? Ili vide očajnog kršćanina koji mrmlja i koji se ne želi pouzdati u uskrslu Isusovu snagu? Ljubljeni, neka smrt završi svoje djelo u vama! Neka ukloni sve što sprečava struju Kristova života iz vas drugima.

Recite Gospodinu: "Oče, znam da mi se ove nevolje ne događaju jer si ljut na mene, nego zato što pokušavaš u mojoj duši nešto postići. Pozabavi se time, Gospodine. Dovedi to k smrti i iz te smrti izvedi život!"