OPORAVAK VJERE

Imam posebnu riječ za sve one koji su suočeni s nemogućim situacijama: Oporavak vjere ovisi o potpunijem otkrivenju ljubavi našega nebeskog Oca za nas.

"Gospodin Bog tvoj, koji je usred tebe, silni, spasit će te; radovat će ti se veoma, umirit će se u ljubavi svojoj, veselit će se tebe radi pjevajući" (Sef 3,17). Tu je slavno otkrivenje postojanosti ljubavi Božje za njegov narod. Pismo nam govori da se on smiruje i veseli u svojoj ljubavi za nas!

Hebrejska riječ za "umiriti se" ovdje znači da kod Boga nema ništa upitno u vezi s njegovom ljubavi za nas. Drugim riječima, on je svoju ljubav za nas učvrstio, uglavio, i nikada je neće oduzeti. Zapravo, rečeno nam je da je Bog tako zadovoljan u svojoj ljubavi za nas da pjeva o njoj.

Možete li to zamisliti? Tu je u nebu manifestacija Božje radosti nad vama. John Owen tumači ovaj odlomak ovako: "Svladan radošću, Bog poskakuje."

Štoviše, Pavao nam govori, sve što je izvan božanskog reda – sve što je od nevjere i nereda – promijenjeno je očitovanjem Božje ljubavi. "Očitova se dobrota Boga, našega Spasitelja, i njegova ljubav prema ljudima" (Tit 3,4).

U ranijem retku, Pavao kaže: "I mi smo, naime, nekoć bili nerazumni, buntovnici, lutalice" (Tit 3,3). Drugim riječima: "Sve je bilo u neredu. Naša vjera nije bila pobjedonosna vjera. Ali očitova se dobrota i ljubav Božja koju je Otac obilno izlio na nas kroz Krista."

Kad Pavao kaže da se "očitova" ljubav Božja, koristi riječ iz grčkog korijena koja znači "nadodati". Ukratko, Gospodin je pogledao na nas jadne duše koje se muče i pune su straha i sumnji te je nadodao ovo otkrivenje: "Moja će vas ljubav izbaviti. Počivajte i radujete se u mojoj ljubavi za vas."

Zahvalan sam Bogu za dan kad se njegova ljubav "očitovala" meni. Ne postoji vjera koja može opstati pred nemogućim ako sve – svaki problem, svaka nevolja – nije predana u dobre ruke našega Oca. Kad su moje situacije najgore, moram počivati u jednostavnoj vjeri.