POZIVA NAS NA BORBU

"Koji kralj, kad se sprema da zarati protiv drugoga kralja, najprije neće sjesti i ispitati je li kadar oduprijeti se sa deset tisuća ljudi onomu koji ide na nj sa dvadeset tisuća? Ako ne može, šalje svoje poslanike dok je onaj još daleko, i moli za uvjete mira. Tako, dakle, tko se god između vas ne odreče svega svoga imanja, ne može biti moj učenik" (Lk 14,31-33).

Henok je jednom prorokovao: "Pazite! Dolazi Gospodin sa svojim svetim Desettisućama" (Jd 14). Pismo kaže da smo mi kraljevi i svećenici Gospodinu i mi predstavljamo Desettisuće koji se odlaze boriti sa sotoninom vojskom. Sotona ratuje protiv nas jer nas mrzi (vidi Otk 12,17).

Moramo biti spremni za ono što dolazi! Moramo biti spremni provoditi naše dane u duhovnom ratovanju, znajući da je bujica grijeha i nepravde ciljana protiv naroda Božjeg! Ako smo odlučili držati se Krista, tad trebamo znati da smo u Kristu nesavladivi: "Veći je onaj koji je u vama nego onaj koji je u svijetu" (1 Iv 4,4). Bog kaže da nam je zajamčena pobjeda nad svim silama neprijatelja jer imamo svu vojsku neba koja se bori za nas!

Neka nam Bog da više borbenosti Duha Svetoga tako da svaki od nas može povikati svijetu i hordama pakla: "Tko će nas rastaviti od ljubavi Kristove? Nevolja? Tjeskoba? Progonstvo? Glad? Golotinja? Pogibao? Mač? … Ali u svemu ovom sjajno pobjeđujemo po onome koji nas je ljubio. Siguran sam da nas neće ni smrt, ni život, ni anđeli, ni poglavarstva, ni sadašnjost, ni budućnost, ni sile, ni visina, ni dubina, ni bilo koje drugo stvorenje moći rastaviti od ljubavi Božje, koja je u Kristu Isusu, Gospodinu našemu" (Rim 8,35.37-39).

To je ratni poklič onih koji gladuju za Isusom.

Svaki muškarac i svaka žena Božja postat će meta zlih lukavština iz pakla kad jednom učini predanje da će postati živa žrtva za Krista. Horde pakla otpuštene su protiv onoga tko je postavio svoje srce da će hodati u svetosti vjere.

Sotona će vam nanositi bol i podizati prepreke jer ste postali stvarna prijetnja njegovom programu prijevare. Možete napustiti vojevanje, dići ruke, odustati i postati trom, besplodan lutalica.

Što se mene tiče, ja sam odlučio oduprijeti se đavoljim naumima, dići se u vjeri i nastaviti borbu. Onoga tko se uistinu pouzdaje u Gospodina sotona ne može zadržati na tlu.