ŽIVEĆI U NAKLONOSTI BOŽJOJ

Bog obećava divnu naklonost besprijekornom vjerniku: "Tvoje srce neka čuva moje zapovijedi … Neka te ne ostavljaju dobrota i vjernost, objesi ih sebi oko vrata, upiši ih na ploču srca svoga. Tako ćeš steći ugled (naklonost) i uspjeti pred Božjim i ljudskim očima" (Izr 3,1-4). Bog kaže da ako si odlučio hodati besprijekorno pred njim, hodat ćeš u njegovoj naklonosti i biti mu ugodan.

Ali to nije sve. Božja naklonost uključuje i silu! Pavao kaže: "… naša Radosna vijest nije došla k vama samo s riječima, već je bila popraćena silom, Duhom Svetim" (1 Sol 1,5). Njegova naklonost donosi silu Duha Svetog svemu što kažete i činite. Vaše riječi neće pasti na zemlju jer će imati silu Duha Svetog.

Pavao je rekao da te Duhom Svetim osnažene riječi donose velike rezultate: "I vi ste, primajući riječ u velikoj nevolji s radošću koju daje Duh Sveti, postali naši i Gospodinovi nasljedovatelji" (1 Sol, 1,6).

Zašto su Pavlove riječi bile tako snažne, tako učinkovite? Jer, kaže on, "postali smo uzor svim vjernicima" (1 Sol, 1,7). Nisu njegovo propovijedanje ili njegove molitve zadobile ljude za Gospodina, nego njegov uzoran život! Bog je u njemu našao čisto srce – srce kojem je mogao pokazati naklonost silom Duha Svetog!

Božja naklonost donosi i ugled među ljudima. Pisano je za Davida: "David se vladao mudrije od svih slugu Šaulovih, tako da je njegovo ime postalo visoko cijenjeno" (1 Sam 18,30).

Čovjek koji štiti Isusovo ime živeći sveto pred drugima dobit će dobro ime pred njima – od samog Boga!

Neki kršćani kažu: "Baš me briga za moje ime. Nije mi važno što ljudi misle o meni. Želim biti nepoznat, nitko. Neka Gospodinu pripadne sva slava!" To možda zvuči ponizno, ali prema Pismu, "dobro je ime bolje od velika bogatstvo, i bolja je naklonost od srebra i zlata" (Izr 22,1). Bog pravednicima daje dobro ime da bi ga mogli koristiti da njega proslave u većoj mjeri!