NATRAG NA PRVU LJUBAV

"Ali imam protiv tebe to što si svoju prvu ljubav ostavio" (Otk 2,4).

Vjerujem da je ovo upozorenje efeškoj crkvi namijenjeno svakom kršćaninu koji živi u ove posljednje dane. Jednostavno rečeno, Gospodin nam govori: "Nije dovoljno da budeš brižan, darežljiv, revan sluga koji se žalosti nad grijehom i propovijeda istinu. Nije dovoljno da držiš moralne standarde, da podnosiš trpljenje za mene ili da čak budeš spaljen na lomači za svoju vjeru. Sve to dio je nošenja moga križa.

Sve to možeš činiti u moje ime, ali ako se tvoja ljubav za mene ne povećava u tom procesu dok to činiš, ako ja sve više i više ne postajem velika radost tvoga srca, onda si ostavio svoju prvu ljubav. Ako tvoja ljubav za mene nije više stvar tvoje velike skrbi, onda imam nešto protiv tebe."

Promotrite Davidove riječi: "Koga ja imam u nebu osim tebe? Kad sam s tobom, ne veselim se zemlji" (Ps 73,25). Ovo su jake riječi, međutim, David ne govori: "Nemam ljudsku ljubav." Naprotiv, kaže: "Ne postoji nitko koga isključivo volim u svome srcu kao moga Gospodina. Njega želim iznad svih drugih."

Isto tako, David piše: "O Bože … tebe žeđa duša moja, tebe želi tijelo moje, kao zemlja suha, žedna, bezvodna" (Ps 63,2). "Kao što košuta žudi za izvor-vodom, tako duša moja čezne, Bože, za tobom. Žedna mi je duša Boga, Boga živoga: o kada ću doći i lice Božje gledati?" (Ps 42,2-3).

On kaže: "Duboko žeđam za Gospodinom kao što i košuta žeđa nakon hajke. Košuta će nadići točku iscrpljenosti da nađe vodu koju traži."

Isto tako, Isus govori efeškim kršćanima: "Više me ne tražite kao košuta. Više nisam glavni predmet vaše želje. Možda ste voljni činiti stvari za mene, ali ja više nisam u središtu vašega srca!"

Vratite se danas u svoju prvu ljubav. Tražite Isusa za milost i snagu da počnete ponovno čuvati svoju ljubav za njega!