PROMIJENI ME, GOSPODINE!

Nisam protiv kršćanskog savjetovanja. Mnogi ljudi reagiraju na savjetovanje koje prime i ono iscjeljuje njihov život, brak i dom. Savjetovanje je uistinu postala glavna služba u crkvi Isusa Krista. Gotovo svaka velika zajednica u Americi ima barem jednoga punovremenog savjetnika u osoblju, a ovdje u crkvi Times Square mi koristimo brojne savjetnike.

Ali vidim sve više i više uznemirenih kršćana koji uopće ne reagiraju na savjetovanje koje primaju. Može im se služiti tjednima, čak mjesecima, bez ikakvih rezultata. Pastor ili savjetnik može ih voditi korak po korak kroz Pismo, pokazujući im jasnu istinu Riječi Božje. Može im reći: "Evo što Bog kaže o tvom problemu. On kaže da bi trebao učiniti ovo i ovo." Suočava ih sa stvarnošću da ako ne ostave svoj grijeh, izložit će se Božjem sudu.

Međutim, nijedan od tih savjeta se ne registrira. Zašto? Na očima tih ljudi duhovni je veo. Na svoju vlastitu krivnju strašno su slijepi i trebaju promjenu.

Otkako sam pastor, našao sam se usred mnogih obiteljskih prepirki i mogu posvjedočiti da se malo od tih ratova riješilo bez nadnaravne intervencije. Zašto? Jer svatko želi da se promijeni onaj drugi.

Jedna mi strana kaže: "Zašto je on tako tvrdoglav? To je strašno. Mora se promijeniti." Zatim čujem sličnu stvar od druge strane: "Kako može biti tako tvrda srca? Zna da činim sve najbolje. Je li to ono što dobivam jer sam dobar prema njoj?"

Uvijek je to krivnja druge osobe; onaj drugi treba promjenu. Zbog toga vjerujem da nikakva količina savjeta neće biti od koristi dok Božji narod nešto ne odluči. Svi mi moramo ovo učiniti našom iskrenom dnevnom molitvom: "O Bože, promijeni me!"

Mi daleko previše vremena provodimo moleći: "Bože, promijeni moje prilike; promijeni moje suradnike; promijeni moju obiteljsku situaciju; promijeni uvjete u mom životu." Međutim, rijetko molimo ovu najvažniju molitvu: "Gospodine, promijeni me. Stvaran problem nije moj supružnik, moj brat ili sestra, moj prijatelj. Ja sam onaj koji stoji u potrebi za molitvom."

"Nemojte se prilagođivati ovomu svijetu! Naprotiv, preobličavajte se (mijenjajte) obnovom svoga uma" (Rim 12,2).