VIŠE OD KRISTA

"Već hajde, pokaži se svećeniku … njima za svjedočanstvo" (Lk 5,14). U godinama koje su dolazile, deset je iscijeljenih gubavaca moglo imati snažno svjedočanstvo, provodeći svoje živote govoreći kako je Isus izgovorio samo riječ i iscijelio ih: "Jednom sam bio gubavac. Bio sam sâm, bez nade, prljav, izgubljen – te umirao. Zatim je došao Isus i očistio me. Sad sam već dvadeset pet godina iscijeljen i slavim njegovo ime!"

Sve to zvuči divno. Ali problem je bio da su oni govorili o čovjeku kojega nisu poznavali i svjedočili o sili Spasitelja o kojem nisu znali ništa. Samo su ga izdaleka vidjeli. Mogli su vam reći kako je izgledao, kako je govorio, kako je hodao, ali nikada se nisu približili k njemu ni njegovu srcu.

Jedna od najvećih žalosti u svim mojim godinama službe bila je kad sam vidio bivše ovisnike i alkoholičare, koji su čudnovato bili izbavljeni iz života strašnog grijeha i zločina, kako su pregorjeli. Mnogi od njih bili su pozvani od Bog da propovijedaju, ali crkve i pastori neprestano su ih tražili da daju svoja spektakularna svjedočanstva. Bili su nagovarani i ohrabrivani da daju krvave detalje svoje prošlosti.

Sada, godinama kasnije, mnogi od tih bivših ovisnika govore istu priču: "Petnaest godina ranije bio sam svodnik. Živio sam s prostitutkama i završio u zatvoru dvadeset puta. Jednoga dana netko mi je rekao o Isusu – te sam bio očišćen i ozdravljen!"

Ljubljeni, stotine takvih dragih obraćenika je pregorjelo, otpali su i doživjeli brodolom! Nemaju ništa od Kristova karaktera, nikakav odnos s Bogom, jer žive u prošlosti, na jednom iskustvu. Oni se nikada nisu vratili Isusu, nikada ga nisu upoznali ili se primakli njegovu srcu!

Mnogi ljudi pitali su zašto svakoga tjedna u našoj crkvi Times Square obraćenici s naših evangelizacija ne svjedoče. Ti muškarci i žene doista imaju neka od najnevjerojatnijih svjedočanstava. Ali mi za njih želimo više nego da završe sa starim, otrcanim svjedočanstvom. Mi želimo da idu dalje s Isusom, da su u stanju stajati i govoriti o svježem, svakodnevnom hodu s njim, o tome što on čini za njih danas!

Mi želimo da imaju više od Krista!