NEPOVJERENJE U TIJELO

Kao i Pavao, ja nemam povjerenja u tijelo. Neki od najpobožnijih ljudi koje sam poznavao bijedno su iznevjerili Boga. Sjećam se strašnoga Davidovog iskušenja i neuspjeha, čovjeka po Božjem srcu.

David je bio oštro kušan, pao je u preljub, lagao i zatim ubio nevina čovjeka. Siguran sam da kad ga je prorok Natan razotkrio, sotona je bio uvjeren da je David sad gotov. Očekivao je da će ovaj čovjek podići ruke i reći: "Kakva korist? Osramotio sam Boga! Sagriješio sam protiv svjetla i počinio one grijehe protiv kojih sam propovijedao. Bog me sad više ne može upotrijebiti. Moje je srce previše crno. Svladao me grijeh."

Kako je sotona bio u krivu! Poslušajte Davidov vapaj nakon pokajanja: "Kaznom teškom kaznio me Jahve, ali me smrti ne preda" (Ps 118,18). David je rekao: "Bio sam kušan i testiran, ali me Bog nije predao sotoninoj vlasti."

Ljubljeni, ako đavao dođe protiv vas sa snažnim kušnjama, to nije uvijek jer vam je srce pokvareno. On vas može napadati jer ste se okrenuli Gospodinu. On donosi žestoke kušnje požude i iskušenja protiv vas pokušavajući uništiti vašu vjeru.

"Prestanite se čuditi, ljubljeni – kao da vam se što neobično događa – požaru koji bjesni među vama da vas iskuša" (1 Pt 4,12).

"Nikakva kušnja veća od ljudske snage nije vas zadesila. Bog je vjeran i neće dopustiti da budete kušani preko vaših snaga, nego će vam zajedno s kušnjom dati sretan ishod, da je možete podnijeti" (1 Kor 10,13).

Uopće nema ničega čudnog u vezi s onim što vam se događa. Možete biti obeshrabreni jer je neprijatelj došao protiv vas poput bujice. Napad može biti kroz iskušenje, požudu, bračne probleme, financijsku krizu. Možda kažete: "Evo, pokušavam služiti Gospodinu čineći svoje najbolje da ga ljubim i da mu budem vjeran. Ali stvari jednostavno postaju gore. Je li nešto sa mnom u krivu? Zašto ne mogu izaći iz ove rupe? Zašto se moji problemi i dalje nagomilavaju?"

Potičem vas da pogledate desno, lijevo, ispred i iza sebe. Svatko prolazi kroz nešto. Iza smiješka vaše drage braće i sestara u Kristu mnoge su suze. Povrijeđeni su od kušnji o kojima vi ništa ne znate.

Ne, niste sami u svome trpljenju i vaša kušnja nije neka čudna, neobična situacija. Ono kroz što prolazite zajedničko je mnogima.