ON UŽIVA U POMILOVANJU

"Doduše, svako karanje za sada ne pričinja se nečim što donosi radost, nego žalost. Ali kasnije onima koji su njime uzgajani donosi plod pun mira – pravednost" (Heb 12,11).

Bog ovdje govori o svome vlastitom srcu kao i o našemu. Njegovo karanje mu ne donosi radost, nego žalost i bol. Ali kad dolazi suditi, lebdi nad svojom djecom dok ih kažnjava tražeći i najmanji znak žalosti ili pokajanja te odustaje kod njegova prvog nagovještaja. On čezne reći: "Dosta, ne više! Previše me boli da te kažnjavam."

Ljubljeni, morate shvatiti tu stvar boli Božje. Kad drugi pokušavaju povrijediti vas, vi svoje misli morate dovesti u pokornost te reći: "O, Gospodine, daj da molim za svoje neprijatelje, za one koji me pokušavaju povrijediti."

Bog ljubi i najopakijeg i najpodlijeg grešnika na ulici, a ako ljubi njega, koliko više ljubi kršćanina koji vas je povrijedio i sam sebe stvorio vašim neprijateljem?

Možda ste dosad već pomislili da smo mi jako daleko od srca Božjega. Toliko još moramo naučiti o njegovu srcu. Ne, on se ne veseli u kažnjavanju. On ne nalazi zadovoljstva u uništavanju zlih ni u kažnjavanju svoje djece. Naprotiv, to ga strahovito boli.

Dopustite reći mi u čemu Gospodin uživa:

"Tko je Bog kao ti koji prašta krivnju, koji grijeh oprašta i prelazi preko prekršaja Ostatka baštine svoje, koji ne ustraje dovijeka u svome gnjevu, nego uživa u pomilovanju? Još jednom, imaj milosti za nas! Satri naše opačine, baci na dno mora sve grijehe naše" (Mih 7,18-19).

Hvala Bogu na njegovoj velikoj samilosti koja je na raspolaganju svima. On uživa u pomilovanju!