DVOSTRUKA BOL

Prvi dio Božje "dvostruke boli" je kad griješimo u njegovoj nazočnosti protiv njegova svjetla i ljubavi. Međutim, nije sâm grijeh ono što žalosti Boga, nego činjenica da on zna posljedice našega grijeha. Bog zna da će nas naš grijeh otjerati u jad i bijedu.

Drugi dio Božje "dvostruke boli" je da ga naš grijeh prisiljava da održi svoju Riječ kažnjavajući nas. Dok nas kažnjava – sve sa svrhom da stvori u nama pobožan karakter – mora stajati u blizini poput dobra oca i slušati naše vapaje muke.

U jednoj svojoj krizi došao sam do kraja svojih snaga. O meni su se iznosile klevetničke stvari i nakon što je to trajalo neko vrijeme, počeo sam podsjećati Boga na njegovu Riječ:

  • "Lažljiv svjedok ne ostaje bez kazne, i tko širi laži, propada" (Izr 19,9).
  • "Lažac spremno prisluškuje pogubnu jeziku" (Izr 17,4).

Nakon nekog vremena, u očaju sam zavapio: "O, Bože, kako dugo ćeš još to dopuštati? Laži se i dalje iz dana u dan izmjenjuju, a ja čak ne znam ni odakle dolaze. Ti si moja obrana, Gospodine, i ti kažeš da ćeš osvetiti svoj narod. Ali ja ne vidim da ti vršiš ikakvu pravdu!"

Dok sam razmišljao o svim ogovaranjima koja su dolazila protiv mene, počeo sam razmišljati i o drugim pastorima i slugama. Mnogo je danas pravednika koji podnose užasne kušnje jer su protiv njih izgovorene zle riječi.

"Zašto, Gospodine?" molio sam. "Zašto i dalje dopuštaš da tvoj narod bude povrijeđen?"

Gospodin je odgovorio: "Davide, ja sam milosrdan, milostiv i spor na srdžbu, jer me boli dodjeljivanje pravde. Kad bi mogao osjetiti moju bol, nikada, nikada, nikada više ne bi želio vidjeti dolazak mog suda. Razumio bi zašto tako dugo čekam da ga spustim. Poznato ti je kako je bolno disciplinirati vlastitu djecu. Isto je tako i za mene. Boli me kad kažnjavam one koje ljubim!"