Obiteljska molitva

"Ako dvojica od vas na zemlji jednodušno zamole što mu drago, dat će im Otac moj nebeski" (Mt 18,19). Neki kršćani nazivaju to "sporazumnom molitvom". Ako imate odanog brata ili sestru da mole s vama, duboko ste blagoslovljeni. Doista, najsnažniji zagovornici koje sam poznavao dolazili su u dvoje ili troje.

Takva molitva najsnažnija je kod kuće. Moja žena Gwen i ja svakodnevno molimo i vjerujem da to našu obitelj drži zajedno. Molili smo za svako pojedino naše dijete dok je odrastalo da se nijedno ne izgubi. Molili smo za njihova prijateljstva, veze i za buduće supružnike, a sad to činimo i za našu unučad.

Vrlo si malo kršćanskih obitelji uzima vrijeme za molitvu kod kuće. Osobno mogu posvjedočiti da sam danas u službi zbog silne obiteljske molitve. Kad sam bio dijete, svakoga dana, bez obzira gdje smo se mi djeca igrali, ispred kuće ili dolje na ulici, moja je majka zvala s ulaznih vrata: "Davide, Jerry, Juanita, Ruth, vrijeme je za molitvu!" Moj brat Don još se nije rodio.

Čitavo je susjedstvo znalo da je sad vrijeme za našu obiteljsku molitvu. Ponekad sam mrzio čuti taj poziv, stenjao sam i gunđao zbog njega. Ali nešto se očito događalo tijekom one molitve jer je Duh djelovao u našoj obitelji i doticao naše duše.

Možda se ne možete vidjeti da održavate obiteljsku molitvu. Možda imate ženu ili muža koji ne žele u tome sudjelovati ili dijete koje se buni. Ljubljeni, nije važno tko ne želi sudjelovati. Još uvijek možete doći za kuhinjski stol, pognuti glavu i moliti. To će služiti kao molitveno vrijeme u vašoj kući i svaki član obitelji to će znati.