USKORO ĆE BOG UČINITI NEŠTO NOVO I SLAVNO

"Ali posredovao sam radi svojeg imena, da se ono ne kalja pred narodima" (Ez 20,14).

Bog je spreman učiniti nešto novo i veličanstveno. To novo je više od probuđenja, više od obnove. To je djelo Božje koje on sam započinje kad više ne može podnositi blaćenje svoga svetog imena. Dolazi vrijeme kad Bog dolazi do zaključka da je njegova Riječ tako pogažena i okaljana i da su gadosti tako uprljale ono što se zove "crkva", da se mora dići i obraniti svoje ime pred izgubljenim svijetom.

"Radi njegova imena", Bog će učiniti dvije silne stvari. Prvo, očistit će narode i svoju Crkvu strahovitim izbavljivim sudovima. Zaustavit će napad homoseksualaca i šarlatana na svoj dom i očistit će službu podižući pastire po svome vlastitom srcu.

Drugo, Bog će proslaviti svoje sveto ime s velikom intervencijom milosti. U bolovima sudova koji će se ispuniti, Bog će spasiti dan nadnaravnim "obraćenjem" ostatka njemu. Što je učinio za Izraela kad im je sudio, ponovno će učiniti u danima koji su pred nama.

Sve to možete pročitati u Ezekielu 36,21-38. Ukratko izneseno, ovo je što je prorokovano: "I meni se sažali moje sveto ime što ga dom Izraelov obeščasti u narodima među koje dođe … ne … radi vas … nego radi svetoga imena mojega … I znat će narodi da sam ja Jahve … Poškropit ću vas vodom čistom da se očistite. Očistit ću vas od svih vaših nečistoća … Dat ću vam novo srce, nov duh udahnut ću u vas! Duh svoj udahnut ću u vas da hodite po mojim zakonima … Izbavit ću vas od svih vaših nečistoća … A što činim, znajte dobro, ne činim radi vas."

"Ali opet ruku svoju sustegoh radi svojeg imena, da se ono ne kralja pred narodima kojima ih naočigled izvedoh … I tada ćete spoznati da sam ja Jahve kad, radi imena svojega, ne postupim s vama po zloći vašim putova ni po vašim pokvarenim djelima, dome Izraelov! Tako govori Jahve Gospod" (Ez 20,22-44)