KAKO JE VELIK VAŠ ISUS?

Ivan 14 sadrži dva veličanstvena obećanja. Prije svega, Isus izjavljuje: "Zaista, zaista, kažem vam, tko vjeruje u me, i on će činiti djela koja ja činim. Činit će i veća od ovih, jer ja idem k Ocu. I što god zamolite u moje ime, učinit ću, da se proslavi Otac u Sinu. Ma što me zamolili u moje ime, ja ću to učiniti" (Iv 14,12-14). U posljednjem retku, Isus daje jasno i jednostavno na znanje: "Ma što me zamolili u moje ime, ja ću to učiniti."

Dva retka kasnije, Isus obećava: "Ja ću moliti Oca, i dat će vam drugog Branitelja koji će ostati s vama zauvijek: Duha istine, kojega svijet ne može primiti, jer niti ga vidi niti ga poznaje. Vi ga poznajete, jer boravi s vama i jer će biti u vama" (Iv 14,16-18). Ovdje Krist govori: "Dat ću vam Duha istine. Njegova će snaga boraviti u vama."

To su dva nevjerojatna obećanja od Isusa. Međutim, pogledajte redak koji stoji između njih: "Ako me ljubite, vršit ćete moje zapovijedi" (Iv 14,15). Zašto se ovdje pojavljuje ova izjava? Krist nam govori: "Ova su obećanja povezana s poslušnošću." Ukratko, oba ova obećanja povezana su s držanjem Riječi Božje i poslušnosti. Ona su dana da bi se ispunila, tako da nas ništa ne može sprečavati od zahtijevanja sile koja je Krist.

Uvjeren sam da je Isusu ponižavajuće ako tražimo malo ili ništa u njegovo ime. Iz godine u godinu mnogi kršćani sve manje i manje traže. Konačno traže samo još spasenje. Oni ništa drugo ne očekuju osim da jednoga dana nekako dospiju u nebo.

Pitam vas, jeste li završili sa svojim Kristom? Ne očekujete li ništa više nego da njegovom snagom i milošću budete spašeni? Ima li vaš Krist još samo toliko snage da izdržite samo još jedan dan? Je li za vas završio na mjestu gdje imate samo povremeni mir i radost, u životu koji je uglavnom pod sotoninim zlostavljanjem?

Svi ti odlomci u Riječi Božjoj uvjeravaju me da "moj" Isus nije veći od mojih zahtjeva. Nažalost, mnogi vjernici svojom nevjerom čine da Krist izgleda beznačajan i nemoćan. Ljubljeni, ja ne želim da moj Krist bude ograničen. Naprotiv, želim da svaki đavao u paklu zna kako je velik moj Bog mojim velikim zahtjevima. Od moga Krista želim više. Želim da bude veći nego ikada u mom životu.